torsdag den 15. januar 2015

Mit køkken // My kitchen



Lidt glimt fra mit køkken. Efter at have levet i 6 år med det grimmeste grå køkken med granit på gulve, borde og vægge, så er jeg så über lykkelig for mit nye (altså nu i snart et år) lyse og åbne køkken. Det er ikke super stort men der er faktisk ok meget bordplads og så er der plads til vores store spisebord og vitrineskabe med alt vores service i. Det hjørne må jeg vise en anden gang. Kun vores spisebordslamper er kommet med på et enkelt billede. Ellers er her kun fotos af selve køkkenet. Her tilbringes rigtig meget tid i løbet af en dag. Det er her vi starter vores dage med havregrød i skålene og kaffe latte i koppen og her bliver både lavet lektier, lagt puslespil og tegnet imens jeg står og laver aftensmad.


--------



Pics from my kitchen. 

6 kommentarer:

  1. Hej Ulla, hvor dejligt du er tilbage på bloggen, altid inspirerende! :-) Den familiekalender, du har hængende, hvad er det mon for én? Er på jagt efter en pæn… /Helle

    SvarSlet
  2. Hvor er det hyggeligt og stemningsfuldt :-)

    SvarSlet
  3. Det ser godt ud Ulla. Fint med alle de fine kopper og andre finesser rund omkring (inkl det fine KÆHLERHUS) ;-)

    Jeg glæder mig til, at se endnu flere billeder af jeres nye hjem...

    De Bedste Hilsner
    Camille

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggelig ud! Og dejlig I har fået et køkken I er mere glade for:)

    SvarSlet
  5. Simpelthen nogle fine billeder og sikke nogle flotte farver!

    SvarSlet
  6. Schöne Dinge, schöne Farben, schöne Küche! Mag ich sehr... Liebe Grüße aus Hamburg, Ulli

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.