mandag den 11. august 2014

Havregrød // Oatmeal porridge



Havregrød er en morgenmad der bliver serveret rigtig ofte herhjemme. Det er børnenes favorit og vi pimper den som regel med en eller anden topping - som her med æblemos og (faaaarlig) kanel. 
Hindbærshake på friske hindbær, banan og fløde er heller ikke dårligt.



------



Oatmeal porridge is something that is very often served for breakfast in our home. It is the kids' favorite and we often give it some kind of topping - like here with apple compote and cinnamon.
A raspberry shake made with fresh raspberries, banana and cream aren't too bad either. 

13 kommentarer:

  1. Flotte billeder, dejligt input. Har ikke tænkt på denne kombination. Må straks prøve det næste gang jeg får lyst til havregrød :). Vh Lise

    SvarSlet
  2. Det ser super lækker ud Ulla. Vil du dele hvor du køber dine smoothie glas henne??

    SvarSlet
  3. Mmm, hvor ser det lækkert ud:)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Her var det flere fine innlegg jeg har gått glipp av. Elsker bildene dine <3

    SvarSlet
  6. Jeg forsøker å skrive på nytt siden forrige kommentar ble endret etter at jeg trykket "udgiv". Havregryn er bare "supermat" for barna. Varmt, godt og raskt å lage. I løpet av minutter føler man seg som en super mamma :) Flott at du blogger igjen. Du var den første bloggen jeg begynte å lese :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ser at det skjer igjen - ordene og setningene blir helt rare. Jeg vet ikke helt hvordan jeg kan unngå det. Kanskje jeg må skrive på dansk :)

      Slet
  7. I've never tasted it but it look very interesting:)
    Love your pictures!

    SvarSlet
  8. Hey, what blogging site type do you think is the easiest for a first time blogger? I'm thinking of starting with word press, you think that's what I should do? Thank you...Cccam Server

    SvarSlet
  9. Det er også favoritten hos børnene her. Skønne billeder.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  10. Pretty please with sugar on top vil du ikke nok blogge noget mere? Du er så god til det og jeg savner dine indlæg om og flotte billeder af loppefund, indretning, krea, ugens tysker/tysk kultur og tyske "særheder", mad, mode m.m. Det er kun for at plage, for jeg kan faktisk sagtens forstå, at du har rigeligt andet at bruge din tid til :-) hilsen en virkelig godt underholdt on-and-off læser siden 2011(som ikke er fortryllet af Instagram)

    SvarSlet
  11. Godaften,

    vi er også meget til havregrød med finthakkede ingefær i, vi kommer Udos Oil Blend på (det smager lidt af nødder), lidt økologisk rørsukker, tranebær og lidt kanel. Smager også super. Har ikke prøvet med æblemos eller anden topping.

    Hilsner fra Maria og Birgit

    SvarSlet
  12. Forhåbentligt byder IRL på rigtig meget positivt, selvom jeg godt nok savner dine blogindlæg. :-) Nej, jeg er ikke på Instagram.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.