onsdag den 23. juli 2014

Strawberry cinnamon smoothie with raspberries, almonds and liquorice



Endnu en lækker morgenmad i smoothie-form. I dag med jordbær, kanel, hindbær, mandler og lakrids.

Jeg brugte:
Frosne jordbær
Moden banan
Kanel
Fløde
Rismælk
Friske hindbær
Mandler
Rålakridspulver (det grove) fra Johan Bülow


Jordbær, banan, fløde, rismælk og kanel blendes godt sammen, hældes i glas og toppes med de øvrige ingredienser. Spises med ske.


------


A sweet and rich smoothie to start off your day.

I used:
Frozen strawberries
Ripe banana
Cream
Rice milk
Cinnamon
Fresh raspberries
Almonds
Raw liquorice powder

Blend together strawberries, banana, cream, rice milk and cinnamon, pour in a glass and make a topping of the rest of the ingredients. Eat with a spoon. 


4 kommentarer:

  1. Mmmm det lyder lækkert, jeg vil prøve det, hvis jeg kan få lov at udelade kanel ;-)

    Kh Camille Milk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan gøre lige hvad du vil, men altså - kanel er jo SÅ lækkert!! :-)

      Slet
  2. heei ulla..
    hold da belt op hvor er det lækkert endelige også at kunne høre fra dig på bloggen, følger da også din instagram men dine fortællinger og dejlige billeder har da helt sikkert været savnet ! jeg kunne skrive kommentar til alle de nye indlæg men tænkte at det var okay at samle dem her ;p
    - Det er tydeligt at du har haft travlt og håber da at familien trives det nye sted, det ser i hvert fald lækkert ud! lige en ting mere hold da op hvor dine smukke drenge vokser og vokser ..

    - Jeg har som sagt længe fuldt din blog og selv blevet inspireret en del, jeg har endelig selv fået mit eget domæne og blogger løs, min blog engenskaber er stadigvæk under udvikling, da jeg er ny i faget, men du er hjerteligt velkommen til at kigge lidt: ihttp://geronne.geronneogjuul.dk/?page_id=14

    og ulla endnu en gang skønt at se dig tilbage tak !

    klemm

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stella.

      Ih, hvor er du sød. Du kan tro jeg bliver glad for den varme modtagelse nu hvor jeg er tilbage på bloggen :-)

      Din blog ser rigtig fin ud - dejligt du også nyder at få skrevet og fotograferet :-)

      Kh Ulla.

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.