fredag den 18. juli 2014

Sardinia 1/3



Fire måneder siden jeg sidst var her. Jeg ved ikke helt hvad de måneder er gået med, og så alligevel.... det har været en tid, hvor jeg har haft brug for at have tid og ro med min familie. En tid hvor vores fremtid har været ukendt og hvor mange afgørende beslutninger skulle træffes.

Uden at kunne uddybe mere, så er der nu helt ro på og jeg har nu igen overskuddet til at hygge mig med bloggen og gå på opdagelse hos jer andre.

Vi har sommerferien bag os. I hvert fald vores fælles ferie som familie. Drengene har endnu ikke ferie fra skolen. Først om en uge starter den officielle skoleferie her i Rheinland Pfalz, og så strækker den sig helt ind i september. Jeg både glæder mig og frygter (mødre, I ved hvad jeg mener!) at have dem alle tre hjemme i 6 uger. Bo arbejder meget, så det bliver mig der, mere eller mindre alene, skal aktivere de tre drenge. Tror vist det er på tide jeg får taget mig det kørekort, så jeg kan få lidt mere frihed til udflugter udenfor bygrænsen.
Heldigvis er der for de to store drenge lagt lidt fodboldskole, tennislejr og SFO ferieaktivering og -udflugter ind i nogle af ugerne, så det skal nok gå.

I maj var vi på Sardinien med mine forældre. Præcis samme sted som vi var sidste år. Troede ellers aldrig jeg skulle blive sådan en type der tager det samme sted hen hver sommer, men der er bare så skønt dernede, og som det engelske par vi lejer huset af, kan jeg faktisk godt se mig selv vende tilbage igen og igen. Er blevet ret så forelsket i den ø.
Nikon kameraet var blevet støvet af til ferien og det blev som vanligt til mange billeder. Nok til tre indlæg. Så ved du hvad der er i vente over weekenden :-)



----------



Four month since I was last here. It's been a time where I have had the need to just be with my family. Our future have been uncertain and a lot of decisions have had to be made. 
Without going into further details everything is now in place and we can finally relax in the knowing of how the future looks.

Our holiday as a family is behind us. In may we had a wonderful week in Sardinia with my parents. In one week the public holiday here in Rheinland Pfalz begins and ahead of me lies 6 weeks of vacation with my boys. 

I dusted off my Nikon SLR for the Sardinia vacation and as usual it resulted in a lo-hooot of photos. Enough for three posts, so now you know what awaits you over the weekend :-)


15 kommentarer:

  1. Dejligt at du er "tilbage" ;)
    Vil nyde dine billeder

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for det og tak fordi du stadig er her :-)

      Slet
  2. Dejligt, at høre fra dig, Ulla! :-)

    SvarSlet
  3. Ulla, jeg er så vild med dine billeder! Du er så god til at fange de små øjeblikke! Jeg er derfor umådelig glad for at se flere af dine billeder i lidt større format sammenlignet med instagra.
    Og tillykke med afklaring opå jeres fremtidsplaner. Min bedre halvdel har også i lænegre tid gået med overvejelser hvorvidt vi skulle blive boende i Danmark eller rykke til Schweiz (da min kæreste gerne vil hjem). Vi ahr dog valgt at blive boende i Danmark, da vi begge har nogle rigtig gode jobmuligheder. Beslutningen om at flytte til et andet land er derfor blevet udskudt lidt.

    Glæder mig til at se flere af jeres fantastisk feriebilleder.

    Kh,
    Tanja

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, du er altid så sød Tanja ♥

      Åh, ja det er jo nogle store beslutninger når man sådan jonglerer med to lande. Kan forestille mig det er et endnu større tema når man som par kommer fra to forskellige lande.

      Kh Ulla.

      Slet
  4. Flotte flotte billeder.... :) Dejligt du er tilbage:)

    SvarSlet
  5. Så dejlige livsglade feriebilleder <3

    ....og så dejligt du endelig fik genåbnet din blog. Jeg var begyndt at overveje, hvor jeg kunne sende en alvorlig klage til, da du ikke blev synderligt påvirket, at mine vink med en vognstang ;-)

    Dejligt at have dig tilbage...

    Kh Camille.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, hvad mener du? Du er da slet ikke kommet med nogle stikpiller, synes jeg :-)

      Slet
  6. Kære ulla

    Dejligt, at du er tilbage. Jeg har, som mange andre, savnet dine indlæg.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, tusind tak Anna ♥
      Jeg skal også lige et smut ind forbi dig, for det er nemlig ikke kun min egen blog jeg har forsømt de seneste måneder :-)
      Kh Ulla.

      Slet
  7. Jahhh... hvilken glædelig overraskelse.. har tit tænkt på dig og håbet at du snart ville vende tilbage igen. Jeg elsker bare dine billeder og indlæg :) Godt at høre at I har det godt og hvor ser der dog bare lækkert ud på Sardinien :)

    Mvh. Anja N

    SvarSlet
  8. Du har været savnet - dejligt du er tilbage har savnet dine indlæg og din billeder.

    SvarSlet
  9. Hvor er det dejligt at læse med hos dig igen. Jeg kender godt det der med at være optaget af andet. Siden jeg blev gravid med min datter (som idag er præcis 5 måneder gammel) har jeg ikke rigtig blogget, tiden er ligesom gået med noget andet. Jeg nyder dig stadig at læse med hos andre:-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.