søndag den 20. juli 2014

Rudolph Sun giveaway i samarbejde med Frisør Birthe Gleerup




Som lovet i går så skyder jeg i dag en give away igang. Frisør Birthe Gleerup har været så sød at donere 2 styk ORGANIC SUN BODY LOTION fra RUDOLPH SUN til mine læsere - i enten faktor 15 eller faktor 30.

Altså yndlingsfrisør udlover produkter fra yndlings creme dronning 

Da jeg både har blog og Instagram og læsere begge steder, så trækker jeg én vinder her samt én vinder på Instagram, så er du følger begge steder kan du jo deltage dobbelt.

Alt du skal gøre for at deltage her på bloggen er at skrive en kommentar til indlægget her med dit navn og mailadresse og lade mig vide hvilken faktor du ønsker, hvis du skulle blive den heldige vinder.

Tjek min Instagram profil - @frausvensson - for at se hvad du skal gøre for at deltage derinde.

Vinderne trækkes på FREDAG D. 1. AUGUST.


--------


Give away - but for Denmark only, sorry.


89 kommentarer:

  1. Hej Ulla

    Dejligt, du er tilbage.
    Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, så vil jeg gerne have faktor 30.

    Mange hilsner fra Christina (christinakf@hotmail.com)

    SvarSlet
  2. Hurra for begge ting! Birthe Gleerup er også fast salon for hele familien herhjemme :-) Vi bliver alle klippet af Katrine i Jægergaardsgade, så dygtig og sød :-)
    Hvis jeg vinder vil jeg gerne smøre mit blege, fregnede legeme ind i faktor 30.
    God solskinsdag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. majaheilskov@gmail.com

      Slet
  3. Du har været savnet på bloggen
    Min maddikehvide krop ville have godt af en faktor 30
    God sommersøndag
    Inge

    tusneldada@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Hej Ulla,
    Pyha, hvis jeg skulle være den heldige vil jeg gerne have faktor 30, please.
    Kærligst Lykke
    Jeanettelykkekristiansen@gmail.com

    SvarSlet
  5. Den vil jeg gerne vinde ! God, god frisør og gavmild ses det. Skulle man være heldig, da gerne faktor 30.

    Mvh Mette K. Nielsen

    kjaermette@gmail.com

    SvarSlet
  6. Kunne godt bruge en lækker god solcreme, især når man som jeg er dansker bleg, så jeg kunne helt klart godt bruge en faktor 30, hvis jeg skulle blive den heldige :-)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  7. Kunne være så fedt at vinde. Jeg vil elske at vinde. Kh. Mettekvestergaard@mail.dk

    SvarSlet
  8. Uh, jeg vil også være med :) Faktor 30, hvis jeg skulle være heldig.
    krogsgaard45@hotmail.com

    Mvh Anne F.

    SvarSlet
  9. Hvor lækkert! Følger med begge steder - og vil gerne vinde faktor 30 :)

    SvarSlet
  10. Hvor lækkert. Hvis jeg skulle være den heldige, vil jeg gerne vinde faktor 30 :) Jeg følger dig begge steder, naturligvis!
    S.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  11. Ah men hvor lækkert!
    Krydser fingre for en faktor 15.
    Kh Camilla
    / c1amilla@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Ja tak til faktor 15! beany (snabela) villevarn.dk

    SvarSlet
  13. Lækker sommerkonkurrence :-) ville vælge spf 30 hvis jeg skulle være så heldig at vinde
    Mvh Mia F
    mia.henriette75@gmail.com

    SvarSlet
  14. Elsker Rudolph Care. Er afhængig af ansigts solcremen! Jeg ønsker mig faktor 30.

    Mamamaruska.dk
    Mariatherese.pedersen@gmail.com

    SvarSlet
  15. Har netop tilbragt 3 uger på Malta som sprogrejseleder, og der var Rudolph Sun faktor 30 og 50 en meget nær ven! Længe siden jeg har haft så god en solcreme :) Hvis jeg skulle være den heldige vinder, vil jeg gerne have en faktor 15 - det er vist rigeligt til den danske sommer, selvom den viser sig fra sin bedste side! joergensenchristina@gmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg deltager meget gerne, og vil vælge faktor 30, hvis jeg er den heldig da jeg tager til Cypern i uge 34 :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg kunne godt tænke mig at prøve faktor 15 :)

    Maja Fuglsang
    maaj3012(a)hotmail.com

    SvarSlet
  18. Ja for dælen - det vil jeg overordentlig gerne vinde. Hvis jeg er den heldige vil jeg gerne have faktor 15 :)

    Kram fra Maria.
    hej@meremaria.dk

    SvarSlet
  19. Vil vildt meget gerne vinde yndlingsprodukter i faktor 15, ibendanmark@hotmail.com. Igen dejligt med liv på bloggen igen, altid dejlig læsning :-)

    SvarSlet
  20. Lækker giveaway!!! Jeg ville vælge faktor 15. God sommer :)

    SvarSlet
  21. Krydser finger - faktor 15, kitmalene@gmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg kunne godt bruge faktor 15. Mettehelbo@gmail.com
    Kh. Mette

    SvarSlet
  23. Tatjana Popovska21. juli 2014 kl. 00.04

    Super konkurrence! Min sarte hud ville have godt af en faktor 30!
    tutchi@live.dk

    SvarSlet
  24. Jo tak. Faktor 15.
    Christunte@yahoo.com

    SvarSlet
  25. Lækkert lækkert :D
    Faktor 15,
    sol_fie@yahoo.dk
    Kh. Sophie

    SvarSlet
  26. Åh ville være super skønt! Elsker de produkter fra RC
    Mvh Anna Fredsbo
    fredsbo@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Hov... Gerne faktor 15 ;-)

    SvarSlet
  28. Skøøøøøøøøøøn give-away :-D

    Faktor 30 til min bleg-fede krop :-D

    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  29. Vil super gerne vinde faktor 30 :)

    //Bettina
    MrsSpeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  30. Jeg ville blive glad for faktor 30!

    Knus Caroline/ Unwritten@live.dk

    SvarSlet
  31. Lækkert.
    Jeg er en blegfis og vil derfor gerne vinde faktor 30 hvis jeg bliver den heldige

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  32. Halløj Ulla. Fedt fedt. kan ik finde ud af dele på insta, så jeg gør det bare her ; ) Factor 15 er vist nok. Knus Rikke
    rikke_bruunjensen@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Lækkert:-)
    Hvis jeg er heldig vil jeg gerne have faktor 15
    Hellekjeldgaard @ hotmail . com

    SvarSlet
  34. Hvis jeg er så heldig at vinde, ønsker jeg mig faktor 15..
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  35. Altså Andrea Rudolph er også min yndlingscremedronning (sej titel!), og jeg har efterhånden hørt så meget godt om sun-serien, så jeg er helt klart med! Jeg går efter faktor 30.

    SvarSlet
  36. Krydser fingre!
    Gerne faktor 15.
    fruandreasen@gmail.com

    SvarSlet
  37. Jeg ønsker mig creme med faktor 30 .-)

    SvarSlet
  38. Jeg vil så gerne prøve Rudolph produkter, så dette ville være en kærkommen lejlighed ;) Min lyse sarte hud ønsker sig faktor 30.
    Louisealbrekt@gmail.com

    SvarSlet
  39. Lækkert. Faktor 15 vil være perfekt.
    Stine1203@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Den vil jeg så gerne prøve! Og tak fordi du er tilbage. Jeg ønsker mig faktor 30.
    sofiewisborg @hotmail.com

    SvarSlet
  41. 30, helt klart 30 :)

    MVH
    Gitte
    gitte.seloy@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Jeg vil super gerne prøve en faktor 30.

    Hilsen Malene
    malenef@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Hej Ulla! :)
    Jeg ELSKER Rudolph. Faktor 30 ville jeg blive glad for :-)
    kh Mai / modgaard / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  44. :) Faktor 30 - er allerede solskoldet

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  45. Skøn give away. Factor 15 til mig please 😊
    liseovergaard3@gmail.com

    SvarSlet
  46. Svar
    1. Min mail er johannesoeenaldal@gmail.com

      Slet
  47. Uh hvor lækkert. Jeg ønsker mig en faktor 15, hvis jeg er så heldig at vinde denne give away. :-) pernillehusted@gmail.com

    SvarSlet
  48. Helt klart faktor 30 :) tineklitgaard@gmail.com

    SvarSlet
  49. Faktor 30 så er jeg klar til 14 dage på Malta 😎

    SvarSlet
    Svar
    1. Ups glemte min mail hexia3@yahoo.dk

      Slet
  50. Dejligt m indlæg fra dig igen - du har været savnet :-) faktor 30

    SvarSlet
  51. Jeg vil meget gerne vinde faktor 30.
    Anneschelde@live.dk

    SvarSlet
  52. Yeahh faktor 30 til mig tak! ;) mie.mangelsen@gmail.com

    SvarSlet
  53. Faktor 30 til mig tak:) ... Skønneste produkter!

    Camilla / a.prinsesserne@gmail.com

    SvarSlet
  54. Tak for en lækker blog.. Jeg vil helst ha faktor 30.
    God sommer
    Mia CA / aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  55. Skøn gave. Jeg kunne godt tænke mig faktor 30, skulle jeg være så heldig.
    Mvh Sus
    Valaverdu@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Kunne være skønt med en faktor 30 :)

    Vh. Anne Sofie

    asvejstrup@live.dk

    SvarSlet
  57. Jeg vil så gerne prøve Rudolph Sun solcremerne. Hvis jeg skulle være heldig, vil jeg meget gerne have faktor 15.

    SvarSlet
  58. Ja tak til faktor 15:) tkynde@gmail.com

    SvarSlet
  59. er jeg den heldige ønsker jeg faktor 30 til bleghvide krop:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  60. Sikke en lækker konkurrence, har hørt en masse godt om Rudolph produkter, men har aldrig haft fornøjelsen af at prøve dem.
    Hvis jeg skulle blive den heldige, vil jeg vælge en faktor 30 :-)

    KH Ditte
    dittemariejakobsen@hotmail.com

    SvarSlet
  61. Hej Ulla

    Jeg er til faktor 30. Jeg kan ikke lige finde ud af at reposte på Instagram :-S.

    Kh. Tine (tinetj@gmail.com)

    SvarSlet
  62. Faktor 30 er det eneste det duer herhjemme... Med en rødhåret og en naturlig blond bliver vi så nemt røde...

    SvarSlet
  63. Hej Ulla!
    Sikke en lækker give away!
    Jeg krydser fingre - og skulle jeg være heldig vil jeg rigtig gerne prøve en faktor 15 :-)
    Kh Ditte
    ditte007@yahoo.dk

    SvarSlet
  64. ihh jeg er da klart med og ønsker faktor 15

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com


    xXX for at jeg er den mega heldige!

    SvarSlet
  65. Lækker giveaway. Faktor 30 vil jeg gerne bede om, hvis jeg er den heldige :-) Kh. Tanja (tanjakarn@hotmail.com)

    SvarSlet
  66. Hvis jeg er heldig som få vil jeg gerne ønske mig faktor 30... Kh Stine , bjs_bis@hotmail.com

    SvarSlet
  67. Bruger KUN faktor 30 ;-)
    Vh Line (lbs.skole@gmail.com)

    SvarSlet
  68. Hvis jeg var den heldige skulle det være den med faktor 15 :)
    Krydser finge, innocentcherryblog@gmail.com

    SvarSlet
  69. Xxxxxfingre for at det er mig - som er en faktor 15 kærligst Pia lassenstyrup@gmail.com

    SvarSlet
  70. Hvor lækkert! Har endnu ikke prøvet produkterne, men er sikker på, at den (forhåbentligt) ikke-fedtende og lette konsistens, solcremerne har, vil gå rent hjem hos mig. Jeg vil meget gerne prøve en faktor 15.

    Mvh. Christine

    SvarSlet
  71. Faktor 30 er bedst til min hud ;)
    Lisbeth ( pipaluk2@hotmail.com)

    SvarSlet
  72. Jeg vil mene faktor 15 er passende. Jeg har hørt meget godt om produkterne, så dette er en oplagt chance for at teste dem selv;)

    SvarSlet
  73. Jeg er til en faktor 15! :)

    Knus Mia Ekholm
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  74. Faktor 30! :-) Det kunne være så skønt at vinde . Hilsen Stinna - stinna@stinna.dk

    SvarSlet
  75. Super lækkert!! jaaah
    privat.stchr@mail.com

    SvarSlet
  76. Det vil være skønt at vinde en faktor 30, da turen snart går til Spanien :-) Birthe Gleerup bliver også den frisør jeg prøver næste gang.
    Kh Mette (mettelgrodt@hotmail.com)

    SvarSlet
  77. Øv at man ikke bor i Århus, men i stedet er bosat på Sjælland, for den frisør lyder helt fantastisk :-)
    Elsker produkterne fra Rudolph Care, men fra solserien har jeg kun prøvet olierne og ansigtssolcremen, så har endnu til gode at prøve solcremen. Vil gerne vinde en faktor 15, hvis jeg skulle blive den heldige.

    SvarSlet
  78. Lækker konkurrence. Jeg krydser fingre for faktor 30 til min hud
    Mvh Julia - julia.f.steffensen@gmail.com

    SvarSlet
  79. Også min yndlingsfrisør og yndlings cremedronning!
    Faktor 30 hvis jeg skulle være så heldig;-)
    Kh Gitte (2xgitte@gmail.com)

    SvarSlet
  80. Faktor 30 ville være lækkert, ellers overlever jeg vist ikke den kommende solferie!
    koldfoer12@hotmail.com

    SvarSlet
  81. Ønsker mig faktor 30 :-) faarkroghelle@gmail.com

    SvarSlet
  82. Med to udepiger og en mand og jeg selv som har udendørs arbejde, ryger der noget solcremen i løbet af sommeren, så vil elske at vinde tuben med faktor 15

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  83. Åh - ønsker, ønsker å vinne en slik solkrem med faktor 30 :) avmeg@hotmail.no

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.