onsdag den 23. juli 2014

Rørvig



Ligeså meget en tradition vores årlige ferie i Rørvig er, ligeså meget er det en tradition at jeg spammer lidt Rørvig billeder herinde over sommeren, og her kommer de så.

Vi havde det skønneste vejr vi nok nogensinde har haft imens vi har holdt sommerferie i deroppe. Vi er der altid i starten af juni, og på det tidspunkt af året kan vejret virkelig variere. Vi plejer at have sådan lidt et miks af både sol og regn, men i år havde vi simpelthen sol hver eneste dag i de 14 dage vi var der og det blev udnyttet til fulde med udendørs aktiviteter fra morgen til aften. Vi havde gæster hver dag og nåede at se rigtig mange af vores dejlige venner og familie. Vi var selvfølgelig også i København flere gange og så rundede vi ferien af med et smukt bryllup i Nordsjælland hos vores søde danske venner som også bor hernede i Tyskland. 

Rasmus fyldte 10 år og han blev som vanligt fejret med hele familien til stor brunch. En skøn dag og lidt af et corner to turn. Tænk at der er gået et årti siden jeg fødte min første søn, og han lillebitte lå der i mine arme efter vi sammen havde kæmpet et meget hård kamp for at bringe ham baglæns til verden. Jeg har ikke ord der kan beskrive hvor fantastisk og enestående et menneske han er og hvor højt jeg elsker ham. Så omsorgsfuld og fint et menneske, en dejlig og trofast ven og en tålmodig og kærlig storebror. 
Jeg er så ufatteligt stolt over det menneske han er og jeg føler mig heldig over at få lov til at være hans mor. 


------



Pics from our annual trip to Rørvig. Our absolute favorite place to spend our holiday when we are in Denmark.
My big boy turned 10 and we celebrated with a big brunch for the whole family. I can't believe it's been a decade since I gave birth to my first born and he lay there all tiny in my arms after we'd just   together fought to bring him upside down into this world.
I am so unbelievable lucky to be his mom and there are no words that can describe how much I love him and what a wonderful and unique person he is. So caring and gentle, a good and trusting friend and a loving and patient big brother. I am so proud of the person he is.





12 kommentarer:

  1. Smukke billeder og så kærlig og rørende en kærligstekst <3

    SvarSlet
  2. Åh fik helt tårer i øjnene. Tænk at kærligheden til ens børn kan være så stor. Det er stort at få lov til at være mor.
    Dejlige billeder:)

    SvarSlet
  3. Som altid, skønne billeder fra jeres ferier! Du beskriver så fint dine drenge, og dine følelser for dem.

    Louise Siri

    SvarSlet
  4. Jeg er også helt rørt over din smukke og genkendelige beskrivelse af din søn! Jeg får samme følelse hver gang min søn fylder år.

    SvarSlet
  5. Sikke en dejlig ferie i har haft - og skønne billeder som altid. Tillykke med Rasmus, min ældste datter er også lige fyldt 10 år, hvilket jeg heller ikke helt begriber.
    Fortsat god sommer.
    Kh Maria (min-mors-mirakler.blogspot.dk)

    SvarSlet
  6. Skønne billeder, det ser ud til at havde været en dejlig ferie og dejlig fødselsdag - tillykke med ham :)

    Mvh. Anja N

    SvarSlet
  7. Spam du bare billeder fra Rørvig, - de emmer jo af dansk sommer!
    Og det er flotte billeder af lagkage, sommerblomster og et overdådigt brunchbord med en glad fødselar :)

    Rigtig god sommer
    // Rikke //
    Mit element

    SvarSlet
  8. Sådan skal en ægte sommer se ud. Det er jo ren idyl! :-)

    SvarSlet
  9. Hej Ulla, Det er nogle skønne billeder - og maden ser fantastiks ud! Jeg vil høre, om du vil fortælle, hvilke salater du serverede, og er det fersken med parmaskinke og basilikum? Jeg har selv to små børn, og det er fantastik så mange gode ideer, der er på din blog :)

    SvarSlet
  10. New City Girls are on the scene! These fresh, talented and energetic young ladies are ready to take on the world and follow their dreams. Whether you are at holiday, business trip or just need something extra for tonight, Our sexy Girls Toy are always ready to dazzle and shine for you. you can choose from Indian Model or Foreigner Girl. In Delhi, come near Mahipalpur, Delhi37 free accomodation and more option.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.