onsdag den 30. juli 2014

Hindbæryoghurt med hamp, granatæble, blåbær og mandler




Jeg kører sød og fruity morgenmad lige i øjeblikket. Normalt er jeg mest til salt morgenmad, men her i sommervarmen skriger min krop altså mere på noget let.

I morges blendede jeg en hindbæryoghurt af friske økologiske hindbær hentet på en gård i nærheden (som jeg havde lagt på frost i går aftes), yoghurt naturel 3,5% og banan og toppede den med en lækker raw hamp/granatæble topping jeg købte i mit lokale supermarked i går samt blåbær og mandler. Og lidt frisk kokos on the side.



------



At the moment I eat sweet and fruity breakfast every morning. Normally I like salty breakfast but in this summer heat my body craves something lighter.

This morning i blended a raspberry yoghurt using fresh organic raspberries (that i put in the freezer yesterday evening), natural yoghurt  and banana and topped it with a tasty raw pomegranate hemp mix I bought yesterday in my local organic supermarket. And some blueberries and almonds and fresh coconut on the side.



6 kommentarer:

  1. Dælme også en lækker morgenmad!!

    SvarSlet
  2. Total i orden morgenmad! Jeg har det på samme måde som dig, jeg foretrækker også salt morgenmad men her i denne hede vil jeg også hellere ha noget let og friskt ;)

    SvarSlet
  3. Åhr det ser total lækkert ud. Min morgen er altid total stressende så jeg klapper et rugbrød sammen med ost og spiser det når jeg ankommer på arbejde. Nyd at du har tid om morgenen :)

    SvarSlet
  4. Very rich look, dried cheese, looks great appetite, I think maybe I can try this way, the
    Thank you for sharing.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.