mandag den 3. februar 2014

5/52

"A portrait of my children, once a week, every week, in 2014"



Alfie: Min lille kriger.

Rasmus: Koncentreret og fuld af undren, fascination og beundring. Midt i lærerig samtale med sin far om Frihedsgudinden, hendes oprindelse og betyding. Altid åben for ny viden.

Birdie: For halvandet år siden brækkede han armen voldsomt ved at falde ned fra præcis sådan et klatrestativ. Det tog seks uger i gips og to operationer og i lang tid gik han en stor bue udenom alle klatrestativer. Først nu har han fundet modet til at stige op på hesten igen.



------



Alfie: My little warrior. 

Rasmus: Concentrated and full of wonder, fascination and admiration. In the middle of a conversation with his dad about the Statue of Liberty, her origin and meaning. Always open to new knowledge.

Birdie: 18 months ago he broke his arm falling from a climbing frame exactly like this one. It took six weeks of cast and two operations and for a long time he completely avoided all climbing frames. Just now he found the courage to get back on the horse. 

7 kommentarer:

  1. Dejlige billeder!
    Jeg kan især godt lide billedet af Alfred, fordi man virkelig kan fornemme hans begejstring for sit våben/pinden, samt hvor meget han lever sig ind i i legen.

    SvarSlet
  2. Hvor er han bare cute din lille kriger - så skøn altså

    SvarSlet
  3. Fantastisk stemningsbilde av Alfred!!

    SvarSlet
  4. i really love the picture of alfie. such a great shot.
    and birdie, what a brave boy he is.

    SvarSlet
  5. Sikke dejlige øjeblikke du har fanget dem i. 🌸

    SvarSlet
  6. Har fået øje på Zaras drengekollektion efter at have set dine super billeder. Kan jeg spørge dig om hvordan du synes størrelserne er?
    Min søn bliver 2 til maj, men er høj, og er nu i 92. HM, som jo er et ok mærke at sammenligne med da alle kender det, passer han uden opsmøg nu, så vil klart købe 98t til ham, hivs jeg skulle købe sommer tøj der. Ellers vil jeg være bange for at han ikke passer det sommeren igennem. Min tvivl er om jeg skal købe 92/98 - 2/3 til ham, eller op i en 98/104 - 3/4 (junior størrelse) i Zaras børnetøj!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.