onsdag den 18. december 2013

45/52

"A portrait of my children, once a week, every week, in 2013"


Rasmus: Smil i efterårssolen.

Birdie: Gåtur i vores hood.

Alfie: Dette blev ugen hvor flyverdragt og termostøvler blev taget i brug.



Jeg er bagud med ugeportrætterne, 
men heldigvis har mit kamera ikke holdt pause,
så nu kommer de fra alle de uger der er gået.

------


Rasmus: Smiling in the autumn sun.

Birdie: Stroll in the hood.

Alfie: This week the weather called for snowsuit and warm boots.


6 kommentarer:

  1. Hold nu op...Rasmus har de vildeste øjne med så meget smil og tillid til verden. Bertram er bare for lækker og Alfred er ready to take the World...❤

    SvarSlet
  2. sindsyge fede billeder .. de vokser og vokser..

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne unger og gode billeder - dejligt at du er tilbage :-)

    SvarSlet
  4. Hvem der dog bare kunne tage billeder som dig!!!!! Min farfar, som var pressefotograf for Berlinske Tidende, ville ihvertfald havde været STOLT ;D

    Mvh. Anja N

    SvarSlet
  5. Der var de jo de dejlige drenge og du imponerer mig igen med dit fotoøje ;-)

    Kh Camille

    SvarSlet
  6. Du tager bare de mest fantastiske billeder!
    Har lige modtaget stofpakke fra dig... Og hvor blev jeg bare glad :-)
    Du sælger bare det skønneste stof.
    God jul til dig og din familie.

    Hilsen Anja

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.