onsdag den 2. oktober 2013

Yay!!



Hvis man vil have noget, så skal man da bare være en dramaqueen og råbe højt nok op omkring det, hva! Jeg bad om flere kommentarer og det var så hvad jeg fik! Holey moley :-)

Hold nu kæft, hvor er jeg glad for alt den respons på mit forrige indlæg! Jeg har svaret hver og én af jeres dejlige, hjertevarme, kloge, dybe, oplysende, hjælpende, støttende, sjove, små, og store kommentarer.

Helt fantastisk skønt at så mange støtter op om at vi skal have mere liv i blogland igen. Det glæder mig virkelig og det forpligter også. Jeg har i den grad fået gejsten tilbage og har så meget jeg gerne vil dele, skrive og vise frem herpå bloggen.

Bare lige for en god ordens skyld, så vil jeg lige sige at om en kommentar til et indlæg falder her under selve indlægget eller på et af de medier som jeg deler dem på - f.eks. Facebook og Instagram (som jeg jo gjorde med indlægget igår), så vægter jeg dem lige højt - altså kommentarerne fra jer.
Jeg har det helt ok med at responsen på et indlæg spredes ud på de medier hvor jeg deler dem (ellers kunne jeg jo bare lade være med at sprede det) og dygtige og søde Ann Christine fik mig til at indse at jeg jo i stedet for at lade Istagram og bloggen være to forskellige ting, kan kombinere dem noget mere og lade Instagram være en direkte forlængelse af bloggen, hvor jeg tipper om nye indlæg.
Det giver jo også mulighed for at få og give respons og kommentarer på blogindlæg henne på det hurtige og lettere betjenelige Instagram.
Så det tip er hermed givet videre til andre bloggere :-)

Jeg kan da også lige tippe om en anden ting. Mange af jer var nemlig så søde at hjælpe mig med det problem jeg har med skærme og tastaturer der fryser når jeg kommenterer på iPad og iPhone. Når det sker så skal man ganske enkelt bare klikke tastaturet væk og så igen placere curseren der hvor man var igang med at skrive noget og vupti, så er man igang igen uden at måtte slette alt og starte forfra på sin kommentar. Helt fantastisk viden at have fået! Tak for den!

En anden ting jeg bleve meget opmærksom på i kommentarerne fra igår, var at det er utroligt svært at være ny blogger og få fodfæste. Hvis jeg synes det er svært med den manglende aktivitet, så må det jo være helt umuligt at være ny blogger. Derfor vil jeg fremover snuse lidt mere rundt på de nye (eller "mindre") blogs og ind imellem fremhæve dem jeg synes bedst om her på min blog. Give et lille shout-out om man vil.

Men igen tak for al den dejlige respons og tak til jer der spreder budskabet videre på jeres blogs. Jeg er helt sikker på der kommer mere gang i kommentarerne rundt omkring nu! Yay!



Og så en lille sjov fact: Min overskrift igår genrererede over 1200 besøgende på indlægget og over 80 kommentarer. Til sammenligning har jeg for tiden i gennemsnit 300-400 besøgende og 3-8 kommentarer på mine indlæg. Det hjælper sgu at være lidt ugebladsagtig med sin overskrift. Haha :-) 



------



Thanks so much for all your commets on my post from yesterday. I am stoked and happy. An I am absolutely certain that we will see more comments on the blogs in the future. 


68 kommentarer:

  1. Godt for dig. Nu må vi se om det smitter. Det håber jeg ; )Men jeg vil også lige høre dig om du ved hvordan man sætter en "like" knap på sine indlæg, synes ikke lige jeg kan se hvordan. Kun noget med en like knap fra facebook ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal gå ind under "Layout" og så "Rediger" knappen på blog-indlæg. Så er der et punkt der hedder "Reaktioner". Her kan man selv kreere en "Like" knap og så vinge af udfor "Reaktioner". Så skulle den blive vist under dit indlæg. Det er stadig lidt snørklet og jeg kunne ønske mig en fast like knap på blogger.
      Desuden så virker den ikke på min blog selvom jeg vinger af og aktiverer "reaktioner". Det er nok fordi jeg fik lavet nyt blogdesign engaang og så er der måske nogle programmeringskoder der ligger og overskriver Bloggers funktionsknapper.

      Slet
    2. Man kan hente en like knap fra facebook faktisk. Det søgte jeg på på google. Men ved ikke helt om det er selve bloggen der får et like ...tror jeg nok.

      Slet
    3. Nå, det skal jeg da lige have kigget på :-)

      Slet
  2. Jeg ved ikke rigtig med det der med forlængelse. Jeg kan sagtens se, at det giver mening for dig (os/bloggere) at bruge IG og andre platforme til markedsføring af blogindlæg, men som læser synes jeg ikke, det er så genialt, når jeg bliver mindet om det samme blogindlæg i bloglovin, på Facebook, på Instagram og og og... Og så ender jeg faktisk med at fravælge nogle af kanalerne, fordi min tid er for dyrebar til duplicate content. Kan du følge mig?

    Min egen google+ profil består fx udelukkende af feeds fra madbanditten, og det tænker jeg er åndsvagt. Burde lukke skidtet i stedet! Ha ha!

    Men omvendt er IG og lign. jo glimrende markedsføringskanaler for at lokke folk over på bloggen, så det handler måske også om balance.

    Og det var da i hvert fald en kommentar! Eller en overspringshandling, som jeg kalder det lige i dag ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der må også stadig gerne være noget unikt på IG og det vil der helt sikkert også være for mit vedkommende, men synes faktisk som læser det er rart at blive mindet om at nu er der en lækker opskrift på f.eks. din blog eller hos Vanløse Blues (som meget bruger IG på den måde). Hvis jeg ikke lige er på computeren eller på Bloglovin' så får jeg tippet på IG og hvem har lyst til at gå glip af en god opskrift :-)

      Jeg har også sorteret nogle af platformene fra. Jeg bruger hverken Google+ eller Twitter, for det bliver simpelthen for meget for mig. Instagram, Facebook og Bloglovin' er der jeg færdes og deler.

      Slet
  3. Fedt, , skønt, , dejligt..og lækkert billede -hvor er det fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Billedet er fra vores ferie på Gozo (Malta) sidste sommer. Der var så skønt og jeg drømmer mig lidt tilbage til sol og varme lige nu hvor efteråret presser på og jeg har feber, forkølelse og ond i halsen. Piv :(

      Slet
  4. Ja, det var et super indlæg i går og dejligt du råbte op:) Vores webmaster mand på MS bloggen, hvor jeg også skriver, og de journalister der til tider deltager på møderne, siger altid til os at det er overskriften der det vigtigste. Man må gerne være meget dramatisk:)

    Håber du fandt ud af det med reaction knappen på blogger. Ha' en dejlig dag.

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/2013/09/fotobog-og-en-give-away.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, ja det virkede jo med den overskrift :-)

      Jeg fandt ikke ud af det med reaktionsknappen. Eller jo dvs. jeg fandt det og kreeerede også en reaktion der hed "Like", men selvom jeg vinger den af og aktiverer det, så kommer det ikke frem under mine indlæg. Tror det har noget med mit blogdesign at gøre. Det er en anden end mig selv der har lavet det og jeg tror måske der ligger nogle programeringskoder og overskriver nogle af Bloggers egne funktioner :-/

      Slet
    2. Ah, træls. jeg skriver bare Like i kommentar feltet til dig, hvis jeg ikke ligger en længere kommentar fremover så:)

      Slet
    3. Det lyder perfekt! Jeg vil gøre det samme rundt omkring :-)

      Slet
  5. Skøønt.... Ja det handler nok om at spare noget mere mellem de mange kanaler.... Og måske gemme nogle af de gode ting, fx modeinslag, kreativitet, tanker mm. Til blogfen også tease med det på IG. For lige med det. Med at man kan blive overloaded hvis man bliver bonbarderet gang på gang om de samme ting forskellige steder, holder jeg med Jane

    Ha ha måske du kunne få en karriere hos Ekstra bladet? Drama queen Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det hele må ikke blive gentagelser, men man må godt tease lidt mere, så man hiver lidt mere opmærksomhed over på sin blog ;-)

      Slet
  6. Tak Ulla <3 Jeg er glad for at du kunne bruge mine tanker omkring det :)
    Jeg er egentlig også enig med Jane, som kommentere længere oppe - eller kan i al fald sagtens følge pointen - og bruger selv sjældent min instagram til at fortælle om bloggen - dels fordi der ikke er noget klikbart link andet i profilen på instagram og dels fordi jeg personligt nyder, at de to medier kan noget helt forskelligt. Hvis en instagramprofil fx mest eller kun blev brugt til at fortælle om bloggen, så ville jeg nok også vælge den fra og følge bloggen på anden og nemmere (klikbar) vis. Det handler også for mig om balance og pointen fra min side er primært, at jeg oplever en naturlig tendens til, at vi 'ser' hinanden og er i dialog på flere medier - også i forhold til dialogen og anerkendelsen på det enkelte blogindlæg

    SvarSlet
    Svar
    1. I hear you og er helt enig. Ville heller aldrig droppe alle de små snapshots jeg tager og poster på IG men vil helt sikkert bruge IG noget mere til at tease for bloggen. F.eks. så kan jeg godt være tilbøjelig til at reposte et billede fra bloggens 52-projekt på Instagram. De billeder af mine unger har jeg jo lagt mere kraft i end jeg har af dem jeg tager med min telefon og lige netop de blogindlæg får meget få kommentarer. Men når jeg reposter billederne på IG får de helt vildt mange likes, kommentarer, hjerter og smileys, og det er man jo altid vild med at ens lækre unger får ;-)

      Og ja, jeg ved jo også godt hvem jeg "snakker" med og "møder" rundt omkring og skelner på den måde heller ikke imellem hvor vi mødes eller snakker :-)

      Slet
  7. Kan godt forstå dig - og ja, du har helt ret; som lille blogger, kan det være endnu mere demotiverende, hvis man kan se, at der er trafik, men ingen respons... Jeg vælger dog at forsøge at hænge i og synes det kommer stille og roligt :) Men dejligt at hverken du eller Mirjam smuttede, men bare lige skabte røre i vandene :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, ja det var fint med en lille debat og noget fokus på emnet. Det kommer helt sikkert stille og roligt. Det går altid langsomt i starten. Det gjorde det også for mig, men kan man noget, så skal folk også nok få øjnene op for det :-)

      Slet
  8. Det er bare så fedt!! Og at vi råber lidt en gang imellem betyder jo heldigvis bare, at det ligger os på sinde :-) Men virkelig fedt, at der er så stor opbakning, og at folk er derude - og gerne vil være med til at finde tilbage til et mere dynamisk Blogland :-) Hurraaaaaa..........

    Kh. Mette

    SvarSlet
  9. Du er ikke den eneste, der har problemer med at kommentere - dette er f.eks. mit andet forsøg her i dag :-)
    Jeg læste dit indlæg i går fra mobilen - via instagram - og der har jeg svært ved at kommentere fra. Ligesom når jeg læser blogs via bloglovin - der kan jeg sjældent kommentere ordentligt fra.
    Efter jeg flyttede min blog til wordpress har flere svært ved at kommentere - og jeg kan ikke løse det. Men du har ret, der skal dælme noget til for at få en kommentar. Jeg mister også lidt motivationen ved det, for selv om det primært er for mig selv, så har jeg jo trods alt valgt at lave det som en offentlig blog og ikke en privat dagbog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sgu træls med den teknik der driller. Har du prøvet tippet med at klikke tastaturet væk? Jeg har faktisk overvejet at skrifte til Wordpress men det skal man måske lade være med?

      Slet
  10. Ja det er så fedt. Som jeg også skrev i mit eget indlæg om "sagen" i går, så tror jeg at tiden er moden til en blogland v. 2.0 alene af den grund, at denne debat kan blive rejst nu tyder på, at viljen til det i hvert fald er der. Og mht. IG så har jeg selv opdaget en del nye bloggere som jeg er begyndt at følge, af netop denne vej. Så det er bare med at finde ud af, hvordan man kan bruge en kombination af de forskellige medier bedst muligt.

    Go' dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt sikkert. Jeg ville slet ikke undværre IG, for det er der kommet en masse ny og dejlig inspiration ud af og mange nye bekendtskaber.
      Men ja, mega dejligt hvis blogland kan live lidt op igen. Jeg smutter straks ind og læser dit indlæg. Jeg er småsyg og faldt i søvn kl. 19.30 igår, så var slet ikke online mere efter igår eftermiddags da jeg slap mit eget kommentarfelt :-)

      Slet
  11. Haha... Fedt... Ja, det hjælper nogen gange at råbe lidt op. Håber det ikke bare er en engangs ting, men at det holder ved. Jeg har nu forsøgt mig med inden, og hvis det lykkes, så bliver denne kommentar udgivet i første hug.. :)
    Ha en dejlig dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg håber også det hænger ved :-)

      Slet
  12. Der har i hvert fald været mere gang i dem de sidste par dage... Men der er også en del opråb ude i blogland...

    Og jeg synes det er skønt ;0)
    Så skal det bare blive en god vane igen (for os alle sammen)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er super meget gang i den nu. fedt fedt fedt :-)

      Slet
  13. Jeg syntes det er rigtig godt at der er kommet fokus på at huske at kommenterer indlæg man har læst og syntes godt om. Og jeg vil give dig fukdstændig ret i at det som lille eller ny blogger er meget svært at slå igennem, men her de sidste par dage har selv min lille blog fået flere kommentarer (det er ikke så tit jeg overhoved for kommentarer) og giver bare en så meget mere lyst til at være aktiv... Jeg er rigtig glad for al den opsang der har været, ud til dem/os der læser med, det betyder bare virkelig meget at få en tilbagemelding.
    Mange hilsner fra Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, hvor dejligt at de små blogs også kan mærke fremskridt. Det er bare så dejligt med kommentarer og det puster rigtig meget til lysten til at dele, vise og fortælle :-)

      Slet
  14. Alllerførst: TAK for en fantastisk blog. Den er så inspirerende og smuk sat op. Jeg er en af dem er sjældent kommenterer (sorry - skal nok gøre det bedre...) men bare nyder alle "goderne"- smukke billeder, opskrifter, krea projekter mv og drømmer om at have lige så meget tid til alt det som du og din familie har. Jeg bruger blogs til inspiration og afslapning - "min tid". Jeg har dog skåret meget ned på det sidste da jeg selv synes jeg hænger for meget i skærm - det være sig telefon, Ipad eller computer. Jeg kan se mine børn reagerer på det og det er jeg uendelig træt af.. Synes skærm fylder lidt for meget nogen gange i deres liv og synes min trang til at dokumentere på IG bliver for stor.
    Jane fra Madbanditten havde et indlæg om det i sommers - og jeg synes bare det var så godt set .At alt det der ikke dokumenteres åbentbart ikke sker.. At den gode kaffe, bålet i haven, de søde børn mv kun eksisterer i kraft af at vi dokumenterer det. Det er jo ikke særlig tilstedeværende at dokumentere og nyde det samtidig med at man laver en samlende aktivitet. Synes det er en svær balance mellem at børnene ikke skal have for meget skærm og at man så selv slæber rundt på en hele tiden. Kh Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Arhmen, der er jeg helt enig! Og det er jo en helt anden og meget vigtigere diskussion.
      Vi har helt klare regler herhjemme. Der er skærmforbud for os voksne (ungerne har slet ingen skærme) i de timer hvor ungern er hjemme. Dvs. fra de kommer hjem fra skole kl. 14 til de kommer i seng kl. 19.30.
      Med mindre man har noget arbejde og så foregår det inde på kontoret ved den stationære netop så ungerne ikke hele tiden ser at man har en skærm hængene i hånden.
      På rigtig mange måder hader jeg den udvikling der er foregået og jeg kan blive sindssyg over folk der ikke har nogen mobil-pli og som bare sidder med ansigtet nede i en telefon selvom man snakker til dem.

      Men det er en sygdom. En sygdom som jeg også selv lider af og det er forfærdeligt så afhængig man kan være. Vi er dog meget opmærksomme på det herhjemme og går meget op i at være nærværende og ikke stå med telefon eller iPad imens vi er sammen med ungerne. Ofte lader jeg den blive hjemme hvsi vi f.eks. går en tur på legepladsen for jeg ved at jeg simpelthen har for svært ved ikke liiige at tjekke, hvis den ligger i lommen.

      Så nej, langt hellere familietid og nærvær fremfor kommentarer på bloggen - oh yes :-)

      Kh Ulla.

      Slet
  15. *Like*. Nu fik jeg ikke lige kommenteret igår - men hurra for dit indlæg...og sparket i røven. Jeg Instagrammer ikke og bruger sjældent Facebook i blog-øjemed - men jeg har fået en tendens til 'blot' at like mine favoritindlæg via Bloglovin' og glemmer let at kommentere på de mange fantastiske inspirerende indlæg i blogsfæren!!

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Bloglovin er også en kommentar-frarøver (selvopfundet ord der) men det er sgu dejligt at så mange er enige i at vi må være lidt bedre ved hinanden og få givet lidt respons igen.
      Kram.

      Slet
  16. Jeg fik heller ikke kommenteret på dit indlæg igår, men SKØNT indlæg..
    Der er gået lidt dvale i den herinde, æv æv, så tror (håber) du har fået sat lidt skub i sagerne igår ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror altså også der er kommet ret meget gang i den de sidste dage og hurra for det :-)

      Slet
  17. Skønt, Ulla, jeg er også ved at få blogge-gejsten tilbage nu hvor vi er flere der sætter ord på den lidt stille tilstand der har været det sidste stykke tid :-) Super at vi sammen kan bidrage til lidt mere liv herinde igen, det er trods alt sjovere med en tovejs kommunikation :D
    Kan du have en rigtig god dag videre!

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er mega fedt at der er kommet lidt mere gang i den igen de sidste dage!

      God aften til dig - eller nat må det vel nærmere blive :-)

      Kh ulla.

      Slet
  18. Der er vist allerede sagt gode ting om dine to indlæg:) Vil bare lige (for en gang skyld) kommentere og sige: "hørt". Jeg oplever det også, men holder stædigt fast i bloggen, for jeg kan se der stadig er trafik der på.. Tak for dit shout-out

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg holder også fast og nu skal der dælme kommenteres rundt omkring :-)
      Tak for din kommentar!
      Kh Ulla.

      Slet
  19. SKØNT, Skønt billed og fedt at du samler op på alle de gode råd.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, dem syntes jeg da lige jeg ville dele ud af :-)

      Slet
  20. Endnu engang et super billede, det er en fornøjelse for mig øje <3........nu tør jeg ikke længere undlade at kommenterer ;-)

    Jeg vil glæde mig til et besøg fra dig på min blog, men tiden skal jeg nok blive en god fotograf også. Jeg har lige købt et nyt kamera, et SAMSUNG NX300 det er jo en helt ny verden, når jeg er vant til mobiltlf ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, du SKAL kommentere på alt hvad jeg laver nu. Ellers kan vi ikke være cuper venner :-)

      Fin blog du har og jeg glæder mig til at følge den fremover. Kender dig jo kun fra Insta men nu følger jeg også på Bloglovin'.

      Kh Ulla.

      Slet
  21. Jeg har oppet mig og kommenteret i et væk siden i går. ;)

    SvarSlet
  22. Juhuuu. Nu har jeg endelig fattet det. Hold nu k... jeg er cypertumbe.
    Nu er vi også sammen i blogland...I loveit!

    SvarSlet
    Svar
    1. Juhuuu! fedt. Hvem er du? :-) :-)

      Slet
  23. Haha, fantastisk!
    Måske skal vi blot alle sammen til at være drama queens for en dag. :-D
    Og endnu en gang: Fedt med dit opråb og fedt, at du ikke lukker bloggen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det betaler sig at være dramaqueen ;-)

      Slet
  24. Jeg synes det er i orden at være dramsqueen engang imellem ;-) Ja jeg synes faktisk det er lidt svært at være en "lille"blogger, men jeg holder ud og synes lige så meget at det er super hyggeligt at følge andre men gad da godt der var flere der fulgte mig :-)
    Men din opsang har hjulpet jeg har også kommenteret i et væk siden i går :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt med flere kommentarer. Jeg tror at hvis man selv er meget gavmild med kommentarerne, så skal der nok komme en masse den anden vej også. Men hvorfor kan jeg ikke se din blog når jeg klikker på dit navn? Er det en privat blog?
      Kh Ulla.

      Slet
  25. Pyha, sikke en omgang at skulle svare på alle de kommentarer:-) Men dejligt, du tog emnet op (som jeg også skrev i går). Da jeg gik ind på din blog i går - med den frygtelige overskrift - kunne min computer ikke indlæse din side - det var nok fordi der var for meget trafik;-) Jeg må selv forsøge mig med en sådan gruopvækkende overskrift en dag:-)

    Kan du mon finde ud af, hvordan man får den dersens "like" knap på sine indlæg?

    KH
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var jo helt overvældende så mange kommentarer der kom og ja, lidt af et arbejde at få svaret dem alle, men det forpligter jo at råbe sådan op - hihi :-)

      Du skal gå ind under "layout" - "rediger" på blogindlæg og der skal du så vælge at vinge af (aktivere) ud for det der hedder "reaktioner". Du kan selv vælge hvilke reaktioner folk skal kunne klikke på, så der kan du f.eks. oprette en der ganske simpelt bare hedder "Like". Så skulle den være der :-)

      Kh Ulla.

      Slet
  26. Det var jo st genialt tip det med cursoren!!! Tak!!! Jeg har godt nok bandet det langt væk mange gane og ja helt opgivet at kommenterer det bliver der her med lavet om på. Jeg elsker din blog Ulla og ville være tæmmelig ked af hvis du stoppede. Godt med en lille opsang til os alle og lad os se af få kommenteret igen (-;

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa, det var nemlig bare så fedt det tip. Og det virker!
      Så nu er der ingen hindringer for flere kommentarer og jeg er allerede godt igang rundt omkring :)

      Slet
  27. Jeg kan også allerede mærke en lille forskel på kommentarfronten siden i går... Fedt! - og tak for den lille opsang til os alle :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tror sgu også virkelig vi er mange der har taget os sammen. Dejligt :-)

      Slet
  28. Det var os lidt af et chok at du gav os ;P og endnu en gang tak for din opmærksomhed, det varmer..
    klemm

    SvarSlet
  29. Yay! Og Ulla, fantastiske billeder du har brugt til de to indlæg!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, ja jeg syntes også de passede meget godt til stemningen :-)

      Slet
    2. Altså nu har jeg prøvet i flere dage at svare på din kommentare ved indlægget før dette ved at bruge "svar" knappen, og hver gang jeg trykker udgiv forsvinder alt det jeg har skrevet!!?!

      Nu prøver jeg lige om det virker hvis jeg skriver under denne kommentar.

      Jeg kan virkelig godt følge dig og selvom jeg synes alle de sponsorerede indlæg også har ret til at være her, så kan man da godt side og drømme sig tilbage til dengang hvor reklamerne ikke havde fået fat i det uskyldige blogland endnu.

      Men jeg kan virkelig godt forstå at man gerne vil sige ja tak til fine gratis ting for så at skrive lidt om det på bloggen. Det tager jo så meget af ens tid at blogge, så lidt "løn" er meget kærkommen :-)

      Og åh ja, de gamle hjemmelavede gaver til give aways. Så hyggeligt :-)


      Kh Ulla.

      Slet
    3. Yay, det virkede!! Måske er der for mange kommentarer til det andet indlæg, så Blogger har bare lukket ned for nye - haha.

      Slet
  30. Tak for dit skønne indlæg i går, Ulla! Jeg tog det på mig og har kommenteret og kommenteret på min tur rundt i blogland i dag! Så mangler jeg bare lige at få opdateret egen blog, nu er lysten i hvert fald til det :-) Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, hvor er det skønt at høre, Mette! Jeg har også kommenteret rigtig meget de sidste dage. Dog mest herinde på alle de kommentarer jeg selv har fået - hihi. Det var jo ikke så lidt endda, men har også været lidt rundt og lagt spor og jeg glæder mig til at drøne mere rundt i fremtiden :-)
      Kh Ulla.

      Slet
  31. Jeg er enig i at der skal mere aktivitet i blogland. Min blog har eksisteret i 2 år, og det er meget svært som ny blogger at finde fodfæste og få læsere. Jeg forsøger at skrive indlæg 3 gange i ugen, og på IG lægger jeg mellem 12-16 billeder op i ugen. På IG er det dog ikke helt ligeså svært at få følgere som jeg har oplevet det i blogland.
    Kig endelig forbi min "lille" blog - www.frkschmetterling.blogspot.com.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.