fredag den 11. oktober 2013

Skønhedsfavoritter - ansigtsmasker / Beauty favorites - Facial masks


Én til to gange om ugen bruger jeg en ansigtsmaske.
Jeg er ikke til masker der skal sidde i ansigtet og stivne og tørre ind. Hvis jeg bruger sådan nogle så føles min hud helt stram og rød bagefter.
Jeg er til bløde lækre masker der giver masser af fugt og næring og som efterlader min hud blød og gennefugtet.

Jeg har to masker som jeg veksler imellem.

Collagen Boost Mask fra The Organic Pharmacy. En aktiv anti aging maske, der ikke skal skylles af men blot have lov til at sidde og trænge langsomt ind inden man påfører fugtighedscreme. Jeg har brugt den maske i 5 år nu og jeg elsker den virkelig.

Intensive Nourishing Mask fra SUKI er en super lækker dybdegående og nærende fugtmaske. Også virkelig lækker!


------


These are the two facial masks I use 1-2 times a week. 
Collagen Boost Mask from The Organic Pharmacy and Intensive Nourishing Mask form SUKI. Both really rich anti-aging masks that leaves my skin moist, vibrant and soft.


7 kommentarer:

  1. Hvor er du god til at passe og pleje din hud!

    jeg har de bedste intentioner - men jeg kommer bare aldrig ind i en god rutine hvor jeg får det gjort.
    jeg må hanke op i mig selv især nu hvor vi går ind i den kolde tid som bare er så hård ved huden.

    Hvor køber du dine produkter?

    SvarSlet
    Svar
    1. Alderen har gjort det til en nødvendighed for mig at passe på min hud - haha :-)
      Tidligere var det jo nok bare at stå op og plaske lidt vand i hovedet. Nu skal der en del mere til ;-)

      Rudolph Care produkterne køber jeg enten hos Greenskin på Gammel Kongevej (når vi er hjemme i DK) eller på Rudolph Care's egen webshop.

      Suki og The Organic Pharmacy køber jeg hos Pureshop.dk og Beauté Pacifique køber jeg i Magasin når jeg er hjemme. De har dog også egen wesbhop.

      Slet
  2. tak for tip. Jeg er heller ikke ret god til at pleje min hud, så jeg overvejer at en ansigtsmske et par gange om ugen kan gøre underværker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan det helt sikkert!! Hvis jeg lige har glemt rens et par aftener i træk (det sker nemlig også for mig) så kan en maske virkelig gøre underværker.

      Slet
  3. De ser så lækre ud... :) Det er så lækkert at forkæle ens hud...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det virkelig!! :-)

      Slet
  4. great to read about your favorites!
    i also use organic stuff for my body and face, (and for the boys)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.