torsdag den 24. oktober 2013

New in - Zara checked coat



Jeg fik et enkelt køb med mig hjem fra München. Det tog mig omtrent ét minut fra jeg så den hænge i butikken til jeg stod i kø med den henne ved kassen. Man må tage hurtige beslutninger når man har utålmodig 9-årig med!

Da Ganni kom med deres efterårskollektion var jeg med det samme hooked på deres fine ternede mohair frakke. Jeg stod faktisk med den på i prøverummet i butikken i Aarhus, og den var så fin. Fornuften vandt dog over min umiddelbare trang til at købe en så dyr jakke når jeg slet ikke manglede. (Hvornår skulle det nu til at være et kriterie?)

Derfor blev jeg altså ret glad da jeg så denne, også vældig fine, frakke til den halve pris. Jeg tror tern er mit nye leo. Eller forstå mig ret - jeg er ikke færdig med leo (hvilket billedet herover vist også med al tydelighed slår fast), men jeg kaster ret meget kærlighed efter ternede stoffer og beklædningsdele for tiden. Både til mig selv og drengene. 

T-shirt er fra Monki, bukser fra Graumann, tørklæde fra By Malene Birger og støvler fra Isabel Marant.



------



On my Munich trip I made a single purchase. This cool checked coat from Zara. 


11 kommentarer:

  1. Den er godt nok også fed! Wow altså.

    SvarSlet
  2. Den er fin og den klæder dig -så bliver det jo ikke bedre ;-)

    Kh Camille.

    SvarSlet
  3. Hov.... det var jo slet ikke et tørklæde du havde på til kampen i München, det var en frakke... hold nu op hvor er den FED!! :D

    / Anja N

    SvarSlet
  4. Mega fed jakke Ulla! - du ser brand godt ud!

    Jeg beundrer virkelig folk der kan style mønste og farver og det syntes jeg helt bestmt du kan. Min garderobe er meget neutral i sort, grå, denim og hvid :-)

    SvarSlet
  5. Den er super flot - er også ret vild med Ganni modellen !!!
    Kh Maria

    SvarSlet
  6. Du forstår virkelig at finde de smukke items i diverse kollektioner, hvilket også gør, at det er super inspirerende at følge din blog.

    SvarSlet
  7. Den er virkelig fed! Jeg elsker ternede frakker!

    SvarSlet
  8. du er ikke interesseret i at sælge vel :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. i-rikke-i@hotmail.com

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.