onsdag den 2. oktober 2013

Jeg har fornyet og fyldt op i blog shoppen / New blog shop





Jeg har længe villet det, og nu har jeg langt om længe fået lavet mig en Tictail shop, og åh, hvor er det nemt!! Det var faktisk Mie, som jeg var i Belgien med der gav mig det sidste puf, så tak for det Mie :-)

Jeg har solgt på en profil på Instagram det sidste halve år, men det her er godt nok meget nemmere! Både for sælger og køber og så kan alle jo være med - også dem der ikke færdes på Instagram.
Alle priser er inklusiv porto (til hele verden).

Man kan betale med kreditkort over Paypal. Man behøver ikke engang have en Paypal konto, for at kunne gøre det, så det bliver ikke nemmere.

Jeg har fyldt den godt og grundigt op de sidste par dage og der er mange varer derinde! Faktisk så mange, at de ikke engang alle kan være på "All Items" siden (forsiden), og derfor er man nødt til at gå ind under hver enkel kategori (øverst) for at se alle sagerne.

Jeg har bl.a. lagt de endegyldigt sidste Moonkids-rester fra min gamle webshop til salg til meget billige penge. Og ja, så er der både en masse af drengenes og en masse af mit tøj, som vi ikke får brugt. Jeg har også oprettet en kategori der hedder Male, fordi der også ind imellem vil komme lidt af Bo's fejlkøb til salg.

Og ja, så har jeg også ryddet lidt ud i mit krealager og smidt lidt lapper og andre småting billigt til salg. Det finder du under kategorien "craft supplies".

Håber I kan lide min nye shop. I finder den HER. Og ude i min sidebar ->








------


I just opened up a small shop with clothes, stuff and craft supplies that we no longer use. A lot of boys' clothes of course but also a little for the girls and women. All prices includes worldwide shipping. Find my shop HERE.  

23 kommentarer:

  1. Tilykke med din nye shop! Super overskuelig.

    SvarSlet
  2. Tak. Ja, ikk? Jeg synes nemlig også bare den er fin, simpel og lige til at gå til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, kan kun beklage at jeg ikke er i målgruppen,da jeg har en datter på 7. Noget helt andet; du nævnte fornylig, da du var i Aarhus, navnet på en god sushi take-away i
      Aarhus, som jeg desværre ikke fik noteret ...kan du genopfriske min hukommelse? Skal til Aarhus i efterårsferien og savner alternativer til de steder vi plejer at komme.

      Slet
  3. Der er mange gode sager, Ulla :)
    Er Tictail meget anderledes end Bigcartel f.eks.?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror det er meget samme princip :-)

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Hej Ulla.. Jeg har fuldstændig forelsket mig i den blå hue med gul kantbånd - den er så fin og må bare eje den til min lille Storm på 6 uger. Så må han se at blive stor, så den kan passe ;0) Jeg har skrevet på en af dine annoncer på ts, da jeg håber jeg kan betale den vej!
    Vil iøvrigt sige, at jeg elsker at følge med i din blog og må komplimentere dine smukke smukke drenge. De har virkelig de skønneste lyse lange lokker og du har så fed en tøjstil især hvad angår drengetøj :0)
    Mange hilsner Christine

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, hvor er du sød. Tusind tak for de søde ord :-)

      Jeg har skrevet til dig på Trendsales.

      Kh Ulla.

      Slet
  6. Tillykke med den nye butik! Den er fin og jeg fik lige kigget det hele igennem - dog uden at finde noget jeg ikke kunne leve uden, men ungernes tøjskab bugner jo også her - med ekstra tøj til lang tid fremover. Forresten - skulle du gå hen og blive træt af hættetrøjen i orange/brun blomstret frotté fra H&M - vil jeg meget gerne købe den :) Måtte bare lige sige det :P

    Hav en god dag (i morgen)!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, den trøje elsker jeg! Vi har en i str. 86/92 et eller andet sted som Alfred ikke kan passe mere. Men den er vel også for lille til Asta nu?
      Kh Ulla.

      Slet
    2. Ja, det er vist den størrelse den hættetrøje vi har også har (er ikke 100% sikker, da mærket mangler). Asta passer den lige akkurat stadig, men ikke længe endnu og kunne være så lækkert at finde den større størrelse :)

      Kh. Mirjam

      Slet
  7. Hej Ulla.

    Super fin shop, dejlig overskuelig. Jeg vil bestemt holde et åbent øje med den :)

    Mvh. Anja Nilsen

    SvarSlet
  8. Ps. Yay, nu fik jeg endelig knækket koden med HVORDAN man laver en kommentar til et indlæg. Smutter lige én dag tilbage og lægger en kommentar dér også ;)

    Mvh. Anja Nilsen

    SvarSlet
  9. Haps! til dine Hunter gummistøvler. Glæder mig til at modtage dem. ;)

    Det var dejlig nemt og overskueligt via Tictail. Og virkelig skønt at du har sat priserne inkl. porto.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din ordre :-)
      Jeg sender gummistøvlerne mandag. Håber du bliver glad for dem.

      Ja, jeg synes det er nemmere at overskue for alle når priserne er inkl. porto :-)

      Slet
  10. Dein neuer Shop gefällt mir sehr! Die Klamotten deiner Jungs werden meinem kleinen Rabauken sicherlich auch gut stehen ;-)
    Liebe Grüße aus Bremen!

    PS: Dein Deutsch ist sicherlich besser als mein Dänisch. ;-)

    SvarSlet
  11. ENDELIG!!!! JEg er een af dem der har savnet tøjet her på siden - jeg synes bare det er super meget mere hyggeligt at shoppe her end på instagram og det er mere demokratisk fordi alle kan være med ;-) Har lige købt lidt fine ting :-) Kommer der advisering når der fx kommer nyt eller må man løbend eholde øje?

    kh.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor dejligt at høre! Tak for din ordre. Jeg sender den afsted på mandag. Det er nemlig tyske helligdage i disse dage, så vores posthus har haft lukket fra igår og så til og med søndag :)
      Hvis jeg lægger enkelte ting til salg derinde, så er det ikke sikkert jeg lige råber op omkring det, men hvis jeg lægger en større stak på, så skal jeg nok give besked.
      Jeg tror måske der er sådan en funktion derinde, hvor man kan melde sig til at få en mail når der bliver lagt nyt på :-)
      Kh Ulla.

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.