mandag den 14. oktober 2013

Gent / Ghent



Sidste by jeg besøgte på min Belgien rejse var med afstand min favorit af de tre. Gent er ganske enkelt en lille uopdaget perle i Europa. Det må være en af Europas smukkeste byer! Jeg tog en trillard billeder og her får I et lille udpluk.
Faktisk har jeg taget så mange billeder af Gent at der kommer to indlæg mere derfra. Jeg vil ikke skrive mere men blot lade billederne tale for sig selv, for de fortæller mere end hvad jeg kan med ord.


------


The last city I visited on my Belgium trip was Ghent. This little city just has to be one of the most beautiful cities in Europe. No words - just pictures! 

15 kommentarer:

  1. ok jeg er solgt! jeg skal så meget til belgien!!

    Og hvor ser du skide godt ud i dine bordoux leo jeans :-)

    SvarSlet
  2. Ah! My town.
    Happy you enjoyed your stay.

    SvarSlet
  3. Smukke smukke billeder!!

    SvarSlet
  4. Virkeligt smuk by! Det ser da ud som om man godt kunne få et par dage til at gå der ;) Og så ved jeg jo at Belgien har meget at byde på af lækre øl. Benyttede du dig mon af det?

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  5. Arh men Ulla!! Lækre billeder - og du ser sgu også fantastisk ud! Vild med din make up på grafitibilledet, hvor man rigtig kan se dig tæt på :-)

    Og altså - jeg har været i Gent i ca. 10 minutter - fordi jeg glemte at stå af i Bruxelles! Var på vej til konference og tog toget fra lufthavnen, men var vist lidt morgentræt efter at have været oppe kl. 03.30..... I hvert fald begynder jeg først at undre mig, da toget pludselig kører ret hurtigt, ikke stopper i laaaang tid - og udenfor er der marker, køer, heste og andet landligt!

    Af med mig i Gent - over på den modsatte side af perronen - og tilbage igen!

    Knus Mette

    SvarSlet
  6. Smukke billeder, smukke Ulla. Lækker lækker by!

    SvarSlet
  7. Heisan Ulla
    Så utrolig flott å se alle bildene fra Gent!!! Jeg har vært i Gent en sommeruke for noen år tilbake og er enig med deg; en fantastisk by! Min niese studerte fysioterapi i Gent, så hele min familie drev og reiste til Gent noen år. Jeg sa den gang" skal jeg noensinne gifte meg på nytt skal jeg gjøre det i Gent".
    Det var herlig med gjensyn av denne byen! Glad dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlet
  8. Åhh, Ulla. Det er nogle helt fantastisk billeder, som du har taget. Dine beskrivelser er også virkelig gode og det får kalrt rejselysten frem i mig. Hvis ikke jeg var forpligtet på mit arbejde tog jeg af sted i morgen ;)
    I øvrigt synes jeg det er en vildt god ide, at du tager drengene med på tur hver for sig. GIver klart inspiration, hvis man selv får sig nogle børn!

    Kh,
    Tanja

    SvarSlet
  9. Dejlige billeder, og ja, det ser virkelig ud som en smuk by :)

    SvarSlet
  10. Jeg har aldrig hørt om Gent, men hold da op der er smukt. Der må jeg til!!

    SvarSlet
  11. Du er virkelig sej til a fange det smukke/unikke/finurlige mm i dine billederne, får helt rejselyst af de smukke billeder og hele den stemning der er!

    SvarSlet
  12. My hometown, great to see it through your eyes!

    SvarSlet
  13. Den ser godt nok også fin ud. Jeg får helt tankerne hen på gamle eventyr, når jeg ser dine billeder her. Det virker til en helt fantastisk tur I havde :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.