fredag den 13. september 2013

Life lately


Det er blevet sensommer og vejret er stadig lunt og sommeragtigt. Vi nyder det udendørs liv så meget vi kan og så længe det varer. Vi laver hjemmelavet koldskål og andet sommermad og opfører os fjollet som vi plejer.
Bertram har haft første skoledag, hvilket jo selvfølgelig var en kæmpe begivenhed (mere om det senere) og så har jeg været lidt krea med perler og jeg har fået rykket lidt rundt på vores bøger i stuen. Der sker ting. Livet leves.
Idag tager Bo og jeg på kæresteweekend til Madrid og jeg glæder mig helt uendeligt meget!


------


We enjoy the warm weather and are as much outdoor as possible. It won't be long before the cold weather takes over so we're sucking every last beam of sunlight out of the sky.







3 kommentarer:

  1. hi ulla, i was surprised to see you on my blog! how nice. and it made me realize that you'll will probably don't understand a word of what i'm writing..
    i love to visit your blog, see so much nice things, the food, the boys, the clothes you like. i really enjoy it!

    SvarSlet
  2. o forgot to say, about the boys shoes; i saw the rapshoes on your blog for the first time, and loved them! so now i have them ordered for my two big boys!

    SvarSlet
  3. nu er jeg jo selv drenge mor og synes at mine er verdens smukkeste! - men dine kommer sku tæt på! - hold op de er skønne:-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.