torsdag den 26. september 2013

Fatter ikke han er syv! / Can't believe he's seven!



Tusind tusind tak for alle jeres søde lykønskninger til Bertram igår!! Han havde en dejlig dag med alt hvad der sig til sådan en 7-års fødselsdag hører af livretter, gaver, søde gæster, leg, telefonopringninger fra familien mod nord, sang, fest, gak og løjer.

Imorgen viser jeg alle hans gaver frem. Måske der sidder nogen med en snarlig 7-års fødselar i huset, som kan bruge lidt gaveinspiration.



------



Thank you so much for your greetings on Birdie's birthday yesterday. He had a great day with all he could wish for. His favorite foods, sweet guests, loads of presents, play, singing and phone calls from our family in Denmark.

Tomorrow I will show you all his presents.

7 kommentarer:

  1. Stort tillykke med Bertram :) Dejlige billeder af din lille store dreng! Ser hyggeligt ud.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Fantastiske billeder af smukke Bertram. Jeg er helt vild med det første billede.

    Kram

    SvarSlet
  3. Alle børn burde have fødselsdage som sine! Jeres fødselsdage er i verdensklasse. Hver gang! Og tænk at mellemste barn er 7. Hvordan kan deres alder storme afsted, når vores står stille? endnu et af livets mysterier!

    SvarSlet
  4. Tillykke med ham! Min datter bliver også snart 7, og i den anledning vil jeg også gerne servere islagkager til dessert. Deler du opskriften på dine skønne kager? Mange hilsner Malene

    SvarSlet
  5. Det fatter jeg heller ikke, jeg har fulgt med længe og kan da slet ikke forstå, hvor tiden bliver af. Tak for nogle dejlige glimt og selvfølgelig et stort tillykke :-)

    SvarSlet
  6. Tillykke med gutten :-)
    Vil bare lige høre om den lyserøde og hvide lagekage er en islagkage? Er det LCHF? Er det muligt at få en opskrift...inden tastaturet bliver helt vådt af savl :-)
    Hilsen Merete

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.