fredag den 13. september 2013

Caroline Sillesen


Hvis ikke du kender Caroline Sillesen, så er det på tide du kommer til det!

Dette er blot et lille udsnit af hendes utroligt smukke grafiske illustrationer. Jeg er helt solgt i hendes streg. Både de mange sort/hvide men også dem med sarte pasteller, som ville passe så fint ind hjemme på min væg.
Har forelsket mig ret meget i billedet med de mange sneakers. En begejstring jeg deler med Rasmus, som rigtig gerne vil have den hængende på sit værelse. Nok fordi to af skoene er repræsenteret i hans egen skogarderobe.
Men altså ham der indianerhøvdingen taler godt nok også ret meget til mig og han passer lige ind i den tribal periode jeg er inde i lige for tiden. Han er så utroligt smukt tegnet.

Caroline Sillesen har netop åbnet en ny webshop og har i den forbindelse en lille konkurrence kørende, hvor du kan vinde en illustration fra hendes nye fine serie "Creatures".
Hun fortæller i øvrigt meget interessant på sin blog om hvordan serien er blevet til.
Find konkurrencen lige her.




Dette indlæg er sponsoreret. 
Jeg har modtaget en gave for at skrive det, 
men meningen og ordene kommer helt inde 
fra mit eget hjerte.


-------


Beautiful graphic illustrations from Danish artist Caroline Sillesen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.