lørdag den 28. september 2013

Belgium

Jeg nævnte det på bloggen i sidste uge, og de af jer der følger mig på Instagram ved også at jeg var med Visit Flanders på en lille blogrejse til Belgien.
Det var en helt vildt hyggelig tur sammen med fire andre søde bloggere fra Danmark og Sverige.

Belgien overraskede på alle måder positivt og i den kommende uge vil jeg fortælle meget mere samt vise en masse billeder fra de tre smukke byer vi besøgte.


______


The following week on the blog I will tell much more about my trip to Belgium last week. I was pleasantly surprised by the country, I can tell you that much.


6 kommentarer:

  1. how nice! it's so much near us. i'm curious what your trip was about..

    SvarSlet
  2. Oh I do love Belgium...particularly Antwerp. Looking forward to seeing more about your visit!

    SvarSlet
  3. Wow, hold da op hvor nogle flotte billeder!! De to første ligner gamle postkort.
    Glæder mig til at høre mere om den tur. (:

    SvarSlet
  4. Fantastiske billeder. Det giver virkelig en anden stemning at billederne er i sort hvid.

    SvarSlet
  5. My home country! Looking forwards to seeing it through your eyes. Hope you visited Ghent...

    SvarSlet
  6. Wauw, nogle smukke billeder! Fantastisk flotte i b/w

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.