tirsdag den 17. september 2013

At rejse er at leve / To travel is to live

Billeder lånt fra Google


Han var nu ikke helt galt på den ham H.C. Andersen.

Jeg har helt enormt meget rejseaktivitet for tiden. I forrige uge var jeg et smut i Danmark, i sidste uge var jeg på kæresteweekend i Madrid og i morgen rejser jeg fire dage til Flandern/Belgien på en lille blogrejse med Visit Flanders, og jeg glæder mig helt vildt meget!
Til trods for at jeg i snart 8 år har boet meget tæt på, så har jeg aldrig været i Belgien, og jeg er overordentligt spændt på de tre byer vi skal besøge. Bruxelles, Antwerpen og Gent. Jeg har hørt godt om alle byerne og især Gent glæder jeg mig til at besøge. En lille perle i Europa som ikke mange har opdaget endnu.

Jeg har forberedt lidt tunge billedindlæg fra Madrid, som vil blive postet herpå bloggen imens jeg turer rundt i Flandern og hygger mig.
Og så vil jeg fortsætte mit rejsetema i næste uge, hvor jeg vil fortælle alt om dagene i de tre spændende byer.

Og for at det ikke skal være løgn, så har jeg også to minirejser i kalenderen for oktober. Nemlig en mor/søn tur med både Rasmus og Bertram, men mere om det senere.

Nøj, hvor jeg elsker at rejse!


-------


He was on to something this H.C. Andersen.

I am traveling a whole lot these days. Two weeks ago I was in Denmark and last week it was a Madrid love trip with my husband. 
Tomorrow I fly to Flanders/Belgium to participate in a bloggers trip with Visit Flanders.
Even though for 8 years I have been living really close to Belgium I have never visited and I can't wait to discover the three cities of Brussels, Antwerp and Ghent. It is going to be four very interesting days for sure.

While I slender around the streets of these cities I have prepered some posts from Madrid with a whole lot of photos and next week I will continue the travel theme on my blog and tell you all about my trip to Flanders. 

I loooove to travel!






5 kommentarer:

  1. you are coming to belgium! my hometown
    I'am already curious with the photo's you gonna make!
    I love your blog
    and you have 3 beautiful sons!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks so much!!
      I am really looking foreward to seeing Belgium.
      If you have any tips to where to shop for children's clothes or other good tips I would be very happy :-)

      Slet
  2. Nice, welcome in Belguim.
    We have lots of Belguim designers for children but also for adults.
    In Antwerp you must see the Nationalstraat, Kloosterstraat (a street with vintage shops).
    Have a nice trip!

    SvarSlet
  3. Jeg er også rejsetosset, og ville gerne afsted et par gange om året, hvis jeg kunne (: Bare den forlængede weekend i Hamburg, jeg lige har været på, var så skøn, så skøn. Men SU'en rækker ikke til en masse pt., og det er aldrig noget vi på den måde har haft penge til i mit barndomshjem, så jeg har ikke været så langt omkring endnu. Men håber da på, når jeg er færdig til sommer, og forhåbentlig får et job før eller siden, at der venter masser af rejser i fremtiden (:
    Billederne ser hvertfald skønne ud.

    - Anne

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.