torsdag den 8. august 2013

Nye skohylder / New shoe shelves



Eftersom Alfie alligevel sover inde hos os besluttede vi os for et par måneder siden for at forvandle hans værelse til walk-in closet. Puslebordet og hans tøjhylder og skuffer rykkede ind til os, og vores klædeskab og kommoder rykkede ind til ham.

Jeg har ledt efter nogle skohylder længe men har ikke villet betale særlig meget for dem eftersom vi jo ikke ved hvor længe vi bliver boende her. Det har ikke været muligt for mig at finde nogle billige hvide (har egentlig heller ikke ledt særlig godt), men en dag da jeg alligevel var i Ikea faldt jeg over disse meget billige gamle kendinge. Fabian hylden til blot 45 kr. stykket. 

De stod så inde i påklædningsværelset i en måneds tid (som sådan noget jo gerne gør), men nu er de langt om længe kommet op derinde og alle mine sko er blevet fint og overskueligt udstillet. 



------



Alfie has long been sleeping in our bedroom and his own room therefore never gets used. That's why a couple of months ago we decided to turn his room into a walk-in closet. 
I bought some very cheap shelves in Ikea and now finally all of my shoes have their own little spot on the wall.

16 kommentarer:

  1. Ser godt ud!! Misundelse er en grim ting, men det er hvad jeg er!! Mega misundelig! God idé med walk in!!

    SvarSlet
  2. Ser godt ud :) Hold da op en samling du har dig af sko, er en smule misundelig ;)

    SvarSlet
  3. Sikke en skosamling <3 kun en smule misundelig :D Fine hylder!!

    SvarSlet
  4. UHA....hvor har du mange lækre sko!!!

    SvarSlet
  5. Suk... Du har nogle fede sko! ;D

    SvarSlet
  6. Ulla, Ulla, Ulla din skosamling får mit hjerte til at banke ekstra hurtigt!

    SvarSlet
  7. MY GOOOOOD!!!!!! Ikke nok med at har sko....mange sko....de er også SMUKKE og dekorative og fuldstændig fantastiske!
    Og så ser man jo lige Mr. Manolo Blahnik på pinden også....ooooh my oh my!!
    Misundelig er en grim ting...men lige nu er jeg sku mega grim så :-) :-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  8. Fedt, fedt, fedt! Man bliver også bare så meget gladere for sine sko (igen), når de får ordentlig plads at stå på :)

    SvarSlet
  9. Hvor ser det lækkert ud! Suk - hvor ville jeg gerne have mere plads så mine sko kunne stå på den måde:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  10. Må man spørge hvor dine espadrillaer med leopard kan købes? :) Og mærke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er købt lige her:
      http://www.my-wardrobe.com/prism/natural-leather-leopard-print-espadrilles-156070

      Slet
  11. Tak de er så fine :)

    SvarSlet
  12. Sikke en samling Ulla:-) Jeg er SÅ misundelig på din IM pumps med stjerner, de FOR lækre:-)

    SvarSlet
  13. Ja, det var mit bedste udsalgskøb denne sommer. 40% off på netaporter :-) De er så fede. Har haft mine øjne på dem hele foråret!

    SvarSlet
    Svar
    1. Eller sludder - det var på Mytheresa.com :-)

      Slet
  14. wow, it looks great!
    and you have a lot of shoes!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.