lørdag den 10. august 2013

New in - Ganni + Gat Rimon


Jeg elsker leggings der er mere end bare et par strømpebukser uden fødder. Mine yndlings leggings har indtil nu været et par sorte silke stretch leggings fra Ilaria Nistri men nu får de hård konkurrence af disse mørkegrå fra Gat Rimon. Lækker struktur og miks af materialer. Vildt lækre!

Og en lille luftig nederdel i sart rosa leoprint fra Ganni. Arhmen, der stod bare mit navn på, og sommeren varer normalt indtil oktober hernede, så jeg håber at få brugt den meget med bare brune stænger.


------


Just added a couple of items from the new AW13 collections to my closet. Mini skirt from Ganni and luxorious leggings from Gat Rimon.

4 kommentarer:

  1. Du har så lækker stil Ulla:-) Hvor har du købt bukserne, de ser vildt gode ud!!?

    SvarSlet
    Svar
    1. De er SÅ lækre!! De er købt på youheshe - selvfølgelig, fristes man til at sige :-)

      Slet
  2. Jeg er SÅ enig- jeg har også lige købt nederdelen, den er så fin :)
    Vh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er simpelthen bare så fin!

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.