fredag den 30. august 2013

Mini Rodini overtøj / Mini Rodini outerwear


Sidste år købte vi vores første stykke Mini Rodini overtøj og jeg var meget begejstret. Super lækker kvalitet og pasform og bare sindsygt lækkert design.
Den grønne parka som Rasmus havde sidste år går nu videre til Bertram, så jeg skal finde en ny jakke til Rasmus. Nu er mit problem bare lige hvilken jeg skal vælge?

Den lysebrune med pandaerne har jeg købt til Alfred, så den skal det nok ikke være, så nu vakler jeg mellem de tre andre. Egentlig er jeg nok mest til den ternede. Eneste minus ved den er at den er i uld og dermed ikke så smuds- og vandafvisende som de andre to.
Men måske er det ok når man nu er 9 år gammel og ikke roder så meget rundt nede i skidtet mere?

Jeg skal selvfølgelig også tænke på at den skal gå i arv hvorfor den klassiske sorte så måske ville være det fornuftige valg. Armyjakken er jeg altså også vild med. Hmmm, hjælp mig!

Hvilken skal jeg vælge? Hvilken er den fedeste?



------



I have a hard time deciding which of these four cool coats from Mini Rodini Rasmus should wear this winther. Help me?

I am leaning towards the plaid one.....

12 kommentarer:

  1. Hej Ulla navnesøster 😉. Jeg er vild med den army grønne men den klassike sorte er også fin... Hvad mener drengen? Og måske på tanke om drengen der skal arve også 😉... Jeg ville nok gå med army jakken dog... Ikke den ternede som er super cool men slet ikke nok robust til 2 drenge ...

    SvarSlet
  2. Hvis det kun er udseendet der gælder ville jeg helt sikkert vælge den ternede og hvis fornuften skal ind over ville jeg vælge den sorte... :-)

    SvarSlet
  3. Hehe min dreng på 6 siger den sorte fordi det er den sejeste :-) Jeg ville vælge den sorte ud fra det praktiske/arvemuligheden og så peppe op med tørklæde og hue .....

    SvarSlet
  4. "Helt klart den sorte" siger min datter på 9 år, de andre er for små børn siger hun.
    Jeg er også mest til den sorte og så en fed hue til for at gi lidt spræl ;-)

    SvarSlet
  5. når jeg tænker Rasmus- helt klart den ternede.... men når nu den skal gå i arv....jeg ville gøre det og så håbe på, at den kan overleve til Bertram... :) det giver mulighed for at købe en ny til Bertram, hvis nu...hæ hæ hæ - hvilket jo heller ikke ville være det værste, hehe

    SvarSlet
  6. Jeg er kedelig og ville købe den ensfarvede sorte ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  7. Jeg mener klart, at den ternede er den fedeste og sejeste. Men hvis jeg skulle vælge praktisk, ville jeg vælge den sorte model!!
    Hilsen Louise Siri (sirisunivers.blogspot.com)

    SvarSlet
  8. i'm here in the same position. have to choose and there's are so much nice clothes for the boys. from this jackets i like the one with the panda's the most, and the one with the blue and red colors.

    SvarSlet
  9. Den ternede er super fed - og hvis ikke det skal være den, så klart den mere praktiske, sorte. Er ikke vild med army :-)

    SvarSlet
  10. Min dreng på 12 og jeg siger army eller sort. Den med panda vil også godt til vores lillebror;-)

    mvh Tina

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.