tirsdag den 13. august 2013

Life lately



Livet i vores lille by. Vi nyder sommeren til fulde. Vi spiser is, leger med vand, går ture, spiser langsom morgenmad og besøger regionens parker og haver. Vi har tid til hinanden og tid til fordybelse. Hvor jeg dog bare elsker de lange varme stabile somre vi har hernede i det sydtyske. Det får mig næsten til ikke at savne mit hjemland.


------


Life in our little town. We're enjoying summer to the fullest. Eating ice cream, having water fights, going for walks, eating slow breakfast and visiting the parks and gartens of the region. Unlimited time for each other and time to grow even closer. The long lasting summers here in Southern Germany is what I cherish the most. It almost makes me not miss my home country of Denmark.



7 kommentarer:

  1. Det ser dælme også bare rigtig rigtig dejligt ud :-)

    Køkkenkrogen tror jeg ikke jeg har lagt mærke til før på din blog, der ser rigtig hyggeligt ud.

    Uha ja, nyd jeres stabile lange sommer. Den hat jo også været helt fantastisk her i år, men idag er der regn og efterårsstemning i Aarhus. Det er egentlig rigtig hyggeligt, meeen det ser lidt fristende ud med shorts og is ved jer.

    KH Maria.

    SvarSlet
  2. Du må føle dig meget rig med sådanne tre smukke rødder :) Jeg har to drenge og jeg føler mig i hvert fald vældig heldig - skønne billeder :)

    SvarSlet
  3. Det ser utroligt dejligt... Herhjemme er sommeren ved, at vende og det mere kølige vejr er på vej - desværre!

    SvarSlet
  4. Skønne billeder, skønne børn, livet er jo godt :-)

    SvarSlet
  5. Så dejlige stemningsfulde billeder, det ligner en endeløs sommer i børnehøjde!
    Jeg ka ikke lade være at sidde og tænke på hvor dejligt det må være at ha en bror (eller 2), jeg har ellers syntes at vi har nok i en, han blir 1 lige om lidt, men de her billeder sætter altså lidt ild til søskende tanken :))

    SvarSlet
  6. Må jeg spørge lidt frækt hvad reaktioner I får på drengens lange hår og hvad de selv tænker om det?
    Min dreng har nemlig også lidt langt hår (faderen fik dog klippet liiidt til sidst ved frisøren men altså, overvejende langt) og vi får såååååååå mange kommentarer på det; jeg syntes jo bare han er kønnest når det er langt og uldent :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.