lørdag den 17. august 2013

AW13 boys' sweat shirts

Jeg savler med lange tråde over alt det nye drengetøj der popper op rundt omkring på webshop hylderne. Vi er rigtig glade for sweat shirts herhjemme. De er lune uden at kradse og hænge fast i alting som strik kan gøre. Og selvom jeg elsker lækre striksweatre og egentlig har drenge der ikke rigtig har så mange indvendinger mod det tøj jeg køber til dem, så er det altså alligevel lettere at få dem i sweat shirts med seje motiver end en islandsk uldsweater. 

Her er ni lækre sweat shirts jeg indtil nu har i kikkerten for de kommende køligere årstider. Mine favoritter er de to fra Gro Company med fede sportsmotiver. Der synes jeg virkelig de har ramt plet! Også camo udgaven fra Kulör er jeg ret pjattet med. 

1. Camo fra Kulör.
2. Pingvin fra Mini Rodini.
3. Badminton fjerbold fra Gro Company.
4. Sort panter fra Mini Rodini.
5. Fodbold fra Gro Company.
6. Skævt drømmeagtigt univers fra Stella McCartney Kids.
7. "Nature" fra Mads Nørgaard Kids.
8. "Ride free" fra Bellerose.
9. Træer fra Bobo Choses.   



------



Nine sweat shirts I would love for my boys this season. They probably won't need all of them so my favorites are the sporty ones from Gro Company and the camo one from Kulör.



9 kommentarer:

  1. Lækre trøjer - det går lige op for mig at vi aldrig har ejet sådan én til Thore - her har valget været mellem strik og hættetrøjer.

    Jeg er særligt vil med den med træerne fra Bobo Choses, men med skabene fulde og skoleuniformen på hylden kan jeg vist ikke retfærdiggøre det køb ;)

    Den med fodbolden er da perfekt til dine drenge - og fjerbolden meget fin.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Gud ja, skoleuniform! Det begrænser da behovet for tøj en del. Ærgerligt, hva ;-)

      Kh Ulla.

      Slet
    2. He he - ja, det gør det desværre ;) Så vi har rigeligt tøj til eftermiddagene efter skole og weekenderne i forvejen :P Og vildt smart at jeg så har købt cirka tusind langærmede bluser, når man går i t-shirt her to tredjedele af året...

      Kh. Mirjam

      Slet
  2. Hvor har du fundet fodboldtrøjen fra Gro?? Den ville passe perfekt til min fodbolddreng her hjemme...
    Kh Maria

    SvarSlet
  3. Der er den lige præcis ikke i hans størrelse, havde håbet på du kendte en anden webside ;-) Men tak alligevel...

    SvarSlet
    Svar
    1. Har lige tjekket og de har den i alle størrelser, så vidt jeg kan se :-)

      Slet
  4. Jeg kiggede efter str 122, men kan se det vist kun er hveranden størrelse de kører med... Jeg er lidt bange for at 116 bliver for lille og 128 er helt sikkert for stor. Kender du størrelseforholdene????

    SvarSlet
    Svar
    1. De plejer at være store i størrelserne. Jeg har bestilt en så kan lige melde tilbage når den kommer. Har bestilt 128, som jeg satser på min dreng på 9 kan passe.

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.