tirsdag den 30. juli 2013

Sneakers love



Der er så mange fede sneakers lige for tiden. Især Nike og New Balance får mit skohjerte til at hoppe et par slag over. Disse fem par måtte da meget gerne flytte ind hos mig. Jeg har vist en blå/pink periode og så har jeg i øvrigt fødselsdag på lørdag, så jeg må gerne ønske ønske ønske!


------


I just love all the cool sneakers that are in the stores right now. Especially Nike and New Balance make my shoe heart skip a beat or two. And I think I have a blue/pink phase. 


11 kommentarer:

  1. Jeg kunne ikke være mere enig, sneakers er det bedste fodtøj, og lige nu er der alt for mange fede at vælge imellem! Kan især godt lide dem i nederste venstre hjørne, og så drømmer jeg om et par Nike med leo detaljer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh ja, Nike leo!! Har set dem rundt omkring men er aldrig stødt på dem på hverken Nikes egen webshop eller på andre webshop. Man skal nok være lidt hurtigt ude :-)

      Slet
  2. Hørt!! Er vild i varmen efter de to nederste par ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også bare SÅ fede!!

      Slet
  3. Jeg har det helt på samme måde.. den i midten er min favorit!

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også min favorit i denne kollage! Har prøvet dem på og de er også vildt dejlige at have på :-)

      Slet
  4. Smukke! De miderste Nike kan købes til 759kr på Asos.com - koster ellers 1000kr i Dk. Jeg har allerede de blå/pink NB, og venter nu spændt på mine første Nike Air max - håber størrelsen passer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, tak for godt tip!!
      Nike er lidt til den små side er min erfaring. Jeg bruger 38,5 i Nike og er ellers en normal 38. Hvordan er New balance i størrelsen? Har også hørt at de er små.

      Slet
  5. NB er også små i størrelsen. Jeg bruger normalt 38.5 og skulle op i en 39.5, så du kan roligt købe et nr større. Det har jeg heldigvis også bestilt mine Nike i :)

    SvarSlet
  6. Ps: og ser lige at det var i dag, du havde fødselsdag - tillykke med det! Håber der er landet et par fede sneaks hos dig ;)

    SvarSlet
  7. Dem nederst til venstre er SÅ fede! Hvad hedder modellen? :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.