fredag den 5. juli 2013

Pigeværelse / Girls' room


1. Lapin and me - Sødeste kanindukke lampe.
2. Coral & Tusk - Pude med fjerprint.
3. Oeuf NYC - Hæklede sommerfugle i træramme.
4. The Butter Flying - Ferskenfarvet sky uro.
5. Ferm Living - Dukkehus i råt træ som også kan fungere som lille bogreol.
6. Engel - Fineste papir uro, som også sagtens kan hænge i en stue. Der skal den jeg har købt i hvert fald hænge ;-)
7. Engel - Konfetti guirlande.
8. Oeuf NYC - Smuk babyseng i valnød.
9. MIMI'lou- Papirlampe med cirkus motiver.
10. Muskhane - Opbevaringskurv i rosa filt med pompon'er.
11. Areaware - Gorilla pude.
12. Bloomingville - Så lækkert retro skrivebord i træ.
13. Roommate - Hippie Tipi legetelt.
14. Laurette - Retro stol.


Imorgen får drengeværelset en tur.......

3 kommentarer:

  1. Smukke sager du har fundet frem til. Uroen med papirspompom'er, tipien og de tre møbler er jeg særligt vilde med :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Sikke mange fiiiiiine ting Ulla :-0 Mine tre drenge har en del af sagerne, blandt andet tippien, uroen, sengen og lampen - glæder mig til at se forslagene til drengeværelserne!

    kh.

    SvarSlet
  3. Jamen halløj det indlæg kommer som sendt fra himlen.... Vores yngste pige bliver 2 år om 3 uger! Tror da vist lige jeg tyvstjæler nogle ideer!
    Camilla

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.