onsdag den 3. juli 2013

Mini me


Hvis jeg havde haft en datter, så var der gået mini me i den hele tiden - for sure! Jeg elsker miniudgave af store ting, så jeg griber enhver chance jeg får for at mini me'e den med mine drenge. Derfor har jeg netop købt nye sorte Nike Free til Alfred. Så kan vi rende rundt og matche os to.

Det er i øvrigt andet par Free jeg har til ham, og det er bare de bedste sportssko til små bredde fødder som ikke kan være i f.eks. New Balance. Og så er de så nemme at få af og på, at Alfie (næsten) selv kan klare opgaven.


------


I have a serious thing for mini versions. Had I had a daughter I would've made her my little mini me for sure. That is why anytime I get the chance I tend to mini me my sons. Alfie and Mom are gonna be so cute in matching Nike Frees.

8 kommentarer:

  1. Åh så kært med matchende sko :-)

    Hahah, så velkendt. Jeg har præcis samme svaghed! Endte med at sy matchende kjoler til barnedåben i maj... Ups...

    SvarSlet
    Svar
    1. Arhmen, det er jo bare så sødt :-)

      Slet
  2. Haha, har det på samme måde Ulla, men er også mor til 3 drenge, hvor de ældste har sagt fra og den yngste er godt på vej til at nægte mini-me udstyr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, gruer for den dag! Heldigvis synes selv min store Rasmus på 9 år at det stadig er sjovt at have det samme tøj på som sine brødre eller mig - eller endnu bedre, sin far :-)

      Slet
  3. Hej
    De ser skønne ud, har dubshoppet dem over nettet? Har ikke set den model før...
    Vh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise.

      De er købt lige her:
      http://store.nike.com/dk/en_gb/pd/free-5-running-shoe/pid-710975/pgid-710977

      Slet
  4. Årh! Jeg har aldrig set dem med velcro, og mine børn vil bare ikke lære at binde snørebånd. Jeg elsker også mine Free og tænker, de ville være perfekte til ungerne. Silas' succeskriterium for sko er dog, at de har "fodboldsnude", og der tror jeg desværre, at Free diskvalificeres. ;-)

    SvarSlet
  5. Ja, fodboldsnude kan de nok ikke lige klare, men derudover er det altså nogle fede sko - også til børn. Og ja, velcro er bare stadig et hit! De kan fåes lige her, hvis du kan få ham Silas overtalt:

    http://store.nike.com/dk/en_gb/pd/free-5-running-shoe/pid-711018/pgid-711019

    De er godt nok kun tilbage i neongul medmindre man betaler ekstra og costumizer dem. De neongule er dog også ret cool. Dem har Alfred også :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.