søndag den 28. juli 2013

Europa Park


Imens farmand for anden gang i denne måned er på træningslejr tog ungerne, vores nye au pair pige og jeg i onsdags tre dage til det sydligste Tyskland for at holde ferie i landets største forlystelsespark Europa Park. Det er virkelig en super fed park med nok forlystelser til underholdning i mange dage og med eventyrlige og totalt gennemførte temahoteller, shows og restauranter.

Vejret var VARMT, isene kolde, ungerne hyggede sig og jeg fandt mit indre legebarn frem. Faktisk må jeg indrømme at hvor jeg som barn, til trods for at jeg var ret meget en træklatrende drengepige, intet behov havde for vilde rutchebaneture, så er jeg her på mine voksne år blevet ret vild med de hurtige ture. Rasmus er efterhånden så stor, at der kun er et par forlystelser tilbage han er for lille til, og mit mod på wild rides er vokset i takt med ham. Jeg er dog ret sikker på at jeg ikke ryger med på de to MEGET vilde rutchebaner når han engang er stor nok til dem. Gulp, de ser vilde ud - med loops og twists og det hele.
Bertram er slet ikke til de helt vilde sus men er en sucker for vandrutchebaner og andre forlystelser med vand, som parken har helt utroligt mange af. Hvis man vil, så kan man være gennemblødt hele tiden. Man tørrer dog hurtigt dernede i Tysklands varmeste hjørne.


------


While dad is away on training camp the kids, our au pair girl and I went to the most southern part of Germany to visit the biggest themepark of the country - Europa Park. 
We stayed there for three days and had so much fun!

4 kommentarer:

  1. Hej.

    Nu har jeg længe fulgt med på din blog, og jeg må tilstå det mest er fordi jeg elsker din tøjsmag/tøjvalg -især til dine fantastiske dejlige drenge... Kunne man ikke få dig til at vise hvilket tøj du ville vælge, havde du piger? ;) Dem har jeg nemlig 2 stk af.

    Jeres tur til Eurupa Park ser vidunderlig ud :)

    Mvh- Stine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stine.

      Ih, tusind tak fordi du gider at følge med herpå bloggen. Det er jeg rigtig glad for!
      Jeg vil da meget gerne lave lidt flere indlæg med pigetøj i fremtiden :-)

      Kh Ulla.

      Slet
  2. Tenna Stockfleth30. juli 2013 kl. 07.49

    Hej Ulla.
    Ser virkelig ud til at have været en fantastisk tur - fedt at du tager afsted uden manden. Sejt.

    Ser ud til at være et sjovt sted - hvor stort er det? Legoland gange ? Kunne være det kunne blive til et stop, når/hvis vi en gang skal ned igennem Tyskland på ferie.
    Og skønt med ny au pair pige. Det må give en masse overskud og kvalitetstid i hverdagen :-)

    Knus en trofast læser :-)

    SvarSlet
  3. Hej Tenna.

    Det er en superfed park. Den er 7 gange større end Lego land og har 16 tema verdener og bl.a. Europas højeste rutchebane.
    Jeg kan varmt anbefale et besøg :-)

    Det er vildt dejligt med en ny au pair. Hun er rigtig sød og en stor hjælp i hverdagen!

    Kh Ulla.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.