fredag den 7. juni 2013

Sardinia part IV


På vores allersidste dag var der strandvejr og det blev udnyttet til fulde!
I tror det er løgn men disse billeder er overhovedet ikke redigeret udover lidt på lysstyrke. Tjek lige de farver!! Og vandet var virkelig så blåt!


------


On our very last day the weather was sunny and warm so we enjoyed a day at the beach.



Jeg er på ferie. 
Dette er et planlagt indlæg og er automatisk udgivet. 
Jeg svarer tilbage på kommentarer, når jeg er hjemme igen d. 17/6



5 kommentarer:

  1. Wow, nogle skønne billeder :) Du har en virkelig smuk familie.

    SvarSlet
  2. Wow, siger jeg også. Vi er lige flyttet i hus med have og har egentlig besluttet at nyde det hele sommeren, men dine billeder for mig til at tænke det igennem en ekstra gang.

    SvarSlet
  3. looks like a great holiday!

    SvarSlet
  4. lækre shorts din store dreng har på strandbillederne - kan du huske hvad mærke det er?

    SvarSlet
  5. Looks like a perfect day! Belinda x

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.