mandag den 10. juni 2013

Rasmus 9 år - Rasmus 9 years



Idag fylder min smukke kærlige betænksomme kloge store skat 9 år. Han skal fejres i sommerhuset i Rørvig og have mange mange mysser af sin mor.

Dette indlæg er udgivet præcis på hans fødselstidspunkt. Et øjeblik jeg aldrig glemmer.....


------


Today my beautiful loving thoughtful clever big boy is turning 9. Bless his tender soul. Today we celebrate him in Denmark on our holiday and he is in for a looot of kisses from his mom.




Jeg er på ferie. 
Dette er et planlagt indlæg og er automatisk udgivet. 
Jeg svarer tilbage på kommentarer, når jeg er hjemme igen d. 17/6



13 kommentarer:

  1. Kæmpe stort tillykke med ham-han må absolut være vidunderlig at være mor og far til. Så betænksom,mild,varm og smuk han ser ud -tillykke mama
    Kh Kirsten

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med ham :)

    SvarSlet
  3. Kæmpe stort tillykke med ham - sikke en smuk og sød billed collage. Håber I får en rigtig dejlig dag. Med mange mor-mysser :-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med ham, håber i får en fantastisk dag :)

    SvarSlet
  5. Smukke, smukke dreng - stort tillykke med ham :)

    SvarSlet
  6. Hjertelig tillykke med ham. Håber, I må nyde dagen - og at du ikke mysser ham helt hudløs :)

    SvarSlet
  7. Kæmpe stort tillykke, skøn billedcollage :-)

    SvarSlet
  8. Tillykke med ham. PS. er rimelig sikker på at køen med piger, der vil lykønske ham kommer til at bliver pænt lang om yderligere 9 år :)

    SvarSlet
  9. Sjovt at se ham med kort klippet hår :)
    Stort tillykke med ham, ja Anna bliver 10 lige om lidt, hvor blev årene af!!!?
    Håber solen skinner ligeså meget i Rørvig som den gør her i Sønderjylland
    kh Libbie

    SvarSlet
  10. happy birthday!
    what a great pics. love his ears and his eyes, beautiful!

    SvarSlet
  11. Det uden tvivl de to sødeste og dejligste Rasmusser der havde fødselsdag i går! Tillykke med din - jeg håber at han havde en lige så dejlig dag, som min havde :-)

    SvarSlet
  12. Lækkert barn med søde ører! Tillykke med ham!!!

    Håber I nyder ferien!

    SvarSlet
  13. Too adorable! Love this photo collage. Got my eye on your next posts.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.