tirsdag den 25. juni 2013

Jeg sælger ud af min Isabel Marant skosamling / Isabel Marant up for sale



Jeg har besluttet at sælge lidt ud af mine Isabel Marant sko og støvler. Når de ikke bliver brugt nok, så er det nogle alt for kostbare sko at have stående på skohylderne.

Derfor må Jenny, Brian og Basley videre til andre Isabel Marant skofans.

De brune Basley ville jeg ellers rigtig gerne have holdt fast i, men de er desværre købt for store, og selv med en tyk sål skøjter jeg rundt i dem. Øv!

Alle tre par er sat til salg på Trendsales.


------


I've decided to sell three of my Isabel Marant shoes and boots. I don't use them and I think they are just too expensive to just stand on my shelves. Maybe other Isabel Marant fans can use them.

I have put them up for auction right here and I ship worldwide.

1 kommentar:

  1. love them!
    isabel marant is also one of my favorites.
    i have the black ones too!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.