torsdag den 27. juni 2013

Flipped


Åh, jeg så den sødeste film på Netflix igår. "Flipped" hedder den og den er instrueret af Rob Reiner - ham som også har instrueret "Stand by me" - på dansk "sammenhold" - med River Phoenix og en meget ung Kiefer Sutherland. En helt fantastisk film! Han har i øvrigt også instrueret "When Harry met Sally" og "The Bucket list" og mange mange flere fantastiske film.

Nå men altså "Flipped" er en helt igennem vidunderlig og smuk film. En film om uskyldig kærlighed, kunst, venskaber, verdensanskuelse og familie. En rigtig feel good film der uungåeligt vil tage dig tilbage til din første forelskelse (og måske få dig til at knibe en lille tåre i slutningen - jeg siger det bare!).
Skuespilpræstationer i verdensklasse over hele linien med bl.a. Rebecca De Mornay (I ved hende psyko'en fra "Hånden på vuggen") og Aidan Quinn i voksenrollerne. Og de to unge hovedpersoner er også helt formidable. Ja, jeg kan slet ikke få armene ned! Se den!


------


I just saw the best movie yesterday. "Flipped" by instructer Rob Reiner. Such a feel good movie which will take you back to your first love. Just watch it! You won't regret it!

6 kommentarer:

  1. Gerne! Jeg bruger mere tid på at sidde og browse igennem alle kategorierne på netflix end jeg gør på rent faktisk at se noget... Så anbefaling modtaget, tak! :-)

    SvarSlet
  2. Stand by me er SÅ god - så det kan da være jeg skal kigge efter denne :)

    SvarSlet
  3. Nu ved jeg hvad jeg skal bruge min fredag aften på!! :-)

    SvarSlet
  4. Tusind tak for anbefalingen. Vi har også netflix men bruger det alt alt for lidt. Det kniber både med tiden og ideer til hvad vi skal se. Men denne anbefaling lyder som en film for mig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Jeg faldt helt tilfældigt over filmen for et stykke tid siden, var også solgt på stedet. Egentlig er den meget simpel, men den rørte mig. Og ja, fik også noget allergi i øjnene mod slut.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.