onsdag den 19. juni 2013

Bits & Pieces



Vandkamp // Mad i rulleform // Mere mad i rulleform // Ridderleg på noget der engang var en græsplæne // Kirsebærtræ // Is med en kammerat // Nyt og længe ønsket indkøb // Greenie // Tittebøh // Simpelt men lækkert // Familietid // Fodboldtræning // Roser i yndlingsfarven // Morgenhyggestund


------


Waterfight // Rolled up food // More rolled up food // Alfie playing on the thing formerly knowns as the lawn // Cherry tree // Ice cream with a buddy // New in // Greenie // Peekaboo // Simpel but delich // Family time // Soccer practice // Roses in my favorite color // Morning playtime



6 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne billeder fra på sidste billed?

    SvarSlet
  2. Jeg kan simpelthen ikke huske hvor jeg har købt dem. Det er et års tid siden jeg købte dem på en eller anden webshop, men har først fået dem rammet ind og hængt op her for et par mdr. siden.
    Jeg er for dårlig til at skrive ned når jeg laver nogle impulskøb :-)

    Måske en anden ved det?? Hjælp?

    SvarSlet
  3. Som altid virkelig dejlige billeder :) I har en dejlig hverdag, ser det ud til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja det har vi da som regel :-)

      Slet
  4. Skønne billeder Ulla og som altid utrolig lækker mad - de der ruller ser for lækre ud :-)

    god dag

    kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var de også, kan jeg godt love dig :-)

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.