onsdag den 19. juni 2013

24/52

"A portrait of my children, once a week, every week, in 2013"


Rasmus: 9 år og nu endnu mere klog, dejlig og sjov at hænge ud med. Nyder ham på en helt anden måde end de andre to og jeg forundres konstant over hvor stor og selvstændig han efterhånden er. Jeg kan som mor mærke hvordan rollerne begynder at skifte i den her alder. Han kræver ikke min tilstedeværelse og opmærksomhed på den samme massive måde som hans lillebrødre gør. Nu er det mere mig der må jagte ham og holde ham lidt fast i et mor-søn øjeblik. Liiiidt hårdt - gotta say!
(Men han elsker stadig at hyggeputte om morgenen, så der får jeg en god dosis).

Birdie: Altid i fuld firspring. Han er min lille goofball.

Alfie: Mon endnu en lille fodboldspiller er på vej.......?


------


Rasmus: My big boy turned 9 this week and is now even smarter, cooler and more fun to hang out with. I enjoy my time with him on a whole other level than with the two smaller boys. I can't believe how big and independent he suddently is. The roles a slowly shifting. I start chasing his attention more than he chases mine. A liiiitle hard - gotta say!
(But luckily he still loves to cuddle in the mornings so that is where I get my dose).

Birdie: Always mooving and playing. My little goofball.

Alfie: I wonder if another little soccer player is being formed.....? 


1 kommentar:

  1. handsome boys!
    my oldest boy is 8 years old now, and it's also very different in contact at this age than withe his younger brothers ( 5 and 2 years old) i really like it this young little smart ones!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.