søndag den 2. juni 2013

22/52

"A portrait of my children, once a week, every week, in 2013"


Alfie: Er lille og elsker is.

Birdie: Er mellem og elsker at hænge ud med sin bedste ven.

Rasmus: Er stor og elsker at tage sig af sin mindste lillebror.


------


Alfie: Is small and likes icecream.

Birdie: Is medium and loves hanging out with his bestie.

Rasmus: Is big and loves taking care of his yongest brother.



Jeg er på ferie. 
Dette er et planlagt indlæg og er automatisk udgivet. 
Jeg svarer tilbage på kommentarer, når jeg er hjemme igen d. 17/6


2 kommentarer:

  1. Nårh! Alle 3 billeder går lige i hjertekulen hos mig - SÅ skønne og smukke unger I har :-)
    Håber I får en dejlig ferie i det danske - og glæder mig til at se billeder derfra, det plejer at være en hel oplevelse i sig selv at se jeres ferie billeder :-)
    Kh. Malene

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.