tirsdag den 28. maj 2013

Borneo V - Kota Kinabalu



Hvis det er muligt at klatre længere op ad luksusstigen, så var det hvad vi gjorde da vi atter forlod Sandakan og fløj tilbage til Kota Kinabalu, hvor vi skulle tilbringe det sidste døgn før turen for mit vedkommende gik hjem til Mainz og for Peters vedkommende gik tilbage til Filippinerne og et par ugers mere ferie.

Med de helt ufattelige billige hotelpriser, så kunne jeg ikke dy mig for at booke et super lækkert 5-stjernet hotel. Her tilbragte vi nogle timer ved poolen, spiste aftensmad i deres super lækre sushi restaurant og tog ud og så lidt på nattelivet.

På det her tidspunkt af rejsen savnede jeg mine børn og min mand så meget at jeg næsten ikke kunne nyde ferien mere (også kun næsten :-)), og dagen efter sneglede sig afsted indtil vi kl. 18 skulle afsted mod lufthavnen. 
Det blev til en tur rundt i byen og så en sidste eftermiddag i solen ved poolen for lige at snuse den sidste varme til sig inden februarkulden igen ventede.

Det var et kæmpe eventyr at være afsted og at besøge Borneo var en gammel drøm der gik i opfyldelse. Jeg synes dog at 8 dage var længe at være væk fra mine elskede. Jeg havde ikke regnet med at jeg ville savne så meget, men som hjemmegående er jeg jo for pokker vandt til at være sammen med min familie nærmest 24 timer i døgnet, og det kan altså mærkes når man er væk. 
Det var en mor fuld af energi og overskud der vendte hjem, og på mange måder var det også vildt dejligt at savne og komme hjem og sætte ekstra meget pris på det der ventede derhjemme.


------


Our last day in Borneo we spent in Kota Kinabalu. At this point I missed my family very much and was looking so much foreward to seeing my husband and kids and to tell them about this absolutely amazing trip.




5 kommentarer:

  1. Det ser skønt ud :)Bliver hel misundelig ;)

    SvarSlet
  2. like this pictures so much. beautiful!

    SvarSlet
  3. Amazing pictures.
    I bought the Pitayaha (cactus) fruit last week.
    I love how it looks when it's open and really like the taste of it.
    Made a blog about it for tomorrow with a great recipe.

    SvarSlet
  4. Fantastiske billeder, man får lyst til bare at tage afsted med det samme :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.