fredag den 5. april 2013

Outfit - when in the zoo



When in the Zoo, dress as the animals..... eller noget. I hvert fald havde jeg iklædt mig mine nye leggings fra Monki, som jeg faldt for da jeg så dem hos hende her. Den matchende t-shirt har jeg også købt og havde den faktisk på under de to jakker, men jeg vil skåne jer for synet af mig i leo suit. Selv var jeg ret nede med looket, men min kære mand var ikke helt enig. Han troede det var en joke, da jeg kom ud i det og sagde at nu var jeg klar til at køre. Vi er vist ude i en såkaldt manrepeller med sådan et skulder til ankel antræk i leopard *G*.

Det var en smuk dag men det var hundekoldt, så derfor de to tykke uldjakker. Er meget glad for begge jakker, men vil bestemt ikke have noget imod snart at gemme dem væk indtil, skal vi sige..... oktober.

Tørklæde, By Malene Birger // Jakke, Isabel Marant Etoile // Oversized cardigan, Selected Femme (gammel) // Leggings, Monki // Taske, Black Lily (gammel) // Sneakers, Isabel Marant

------

When in the Zoo, dress as the animals......or something. Anyways, I was wearing my new leggings from Monki, which I first saw on this girl. I also bought the matching t-shirt and was actually wearing it underneath the two jackets. I will spare you the image of me covered in leo, though. I was digging the style myself but my dear husband didn't agree. He thought it was a joke when I came dressed in the two pieces and said that I was ready to go. I guess leopard print from shoulder to ankle is a genuin manrepeller.

It was a beautiful but very cold day. I love both my jackets but honestly, I wouldn't mind putting them away untill, shall we say.....October.

Scarf, By Malene Birger // Jacket, Isabel Marant Etoile // Oversized cardigan, Selected Femme (old) // Leggings, Monki // Bag, Black Lily (old) // Sneakers, Isabel Marant

2 kommentarer:

  1. Jeg synes du sporter de der leggins ret godt Ulla:-) Sikke en lækker cardi fra Selected, er den ny?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Ninna! Den lækre cardi er et par år gammel. Har været og er stadig rigtig glad for den :-)

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.