onsdag den 3. april 2013

New in - Glimmer sko / New in - glitter shoes



Total forelskelse! Jeg fik disse glimtende skønheder fra Anniel ind ad døren igår og jeg gik rundt i dem herhjemme resten af dagen. De er SÅ behagelige at have på, og er der noget jeg elsker så er det smukt fodtøj som også er behageligt. Win win.

Dagene hvor jeg maltrakterede og pinte mine fødder i det ene par stilletter efter det andet på de århusianske danskegulve er forbi (både af den ene og anden grund egentlig). Den der med at "de skal baare lige gåes til".....nope! Gider det ikke mere. Hvis et par sko skal gåes til, så er de ikke noget for mig.

Bevares, man mærker det jo ikke efter en flaske Lambrusco, et par Smirnoff Ice (det nye hotte da jeg var ung) og nogle Tequila shots, og måske er det i virkeligheden der problemet ligger. Jeg drikker ganske enkelt for lidt.

Anyways, disse skal hverken drikkes eller gåes til, og se dem lige. Elsker kombinationen af det maskuline snit og så alt det glimmer og glitter.

Jeg fandt dem lige her (hvor de også har de lækreste neongule, som jeg også crusher for vildt på).


------


Total crush! I got these sparkling beauties from Anniel in my mail yesterday and I didn't take them off the whole day. They are so comfortable, and if there's a thing I love, it's shoes that are both comfy and beautiful. Win win.

I found them here.


30 kommentarer:

  1. Meget smarte og chicke! Men fortæl mig lige, efterlader du glimmer efter dig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, slet ikke. Tror det er lavet godt, for man kan stryge hårdt hen over skoen uden der ryger noget af :-)

      Slet
    2. Uha det er jo sååå fristende så!

      Slet
  2. Wuhuuu!! Hvor er de fine - elsker alt der glimter ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa, det er bare så fint!!

      Slet
  3. Glimmer er godt - Meget glimmer er meget godt ;0)

    De er så fede - og det at de er gode at gå i, taler jo for dem... Måske jeg skulle se nærmere på et par

    SvarSlet
    Svar
    1. Glimmer glimmer glimmer!! Kan ikke få nok :-)

      Slet
  4. SÅ fede, det mærke må jeg ha fingre i :) Hvordan er str? Hvis man går efter 39-40 osv størrelser? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De laver SÅ mange fine!! De er en lille smule til den store side, så hvis du er en 39-40, så skal du nok bruge en 39. Jeg er selv en 38-39 og jeg har dem i 38 og har rigeligt med plads :-)

      Slet
  5. Smukke, skønne og glade sko (hvis man da kan sige det?!) De er fantastiske Ulla - enjoy:0) Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig bare totalt glade sko :-)

      Slet
  6. Så tjekkede, men ser umiddelbart meget flae ud, hvilket mine fødder ikke ka li.. men så ku man jo putte en lille sål i måske?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er helt flade, så hvis man har brug for lidt mere stødabsorbering er de måske ikke så idéelle, men ja, mon ikke man kan klare det med en lille sål :)

      Slet
  7. Hvor er de skønne! Jeg har det på samme måde som dig med sko, gider ikke lægge fødder til ubekvemt fodtøj, det drikker jeg også nok for lidt til;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, ja sko skal altså bare passe! :)

      Slet
  8. Hvor er de smukke! Hvordan er comforten i sålen? Som tidligere nævnt ser de meget flade ud ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er helt flade, så der er ikke rigtigt noget stødabsorbering. Ligesom en helt flad ballerina sko. Hvis man ikke er så glad for det, så findes skoene faktisk også i en mere fast udgave med lædersåler. Du ved, sådan mere herresko agtigt.
      Ved ikke om alle modeller laves i den udgave, men ved at de i hvert fald bliver lavet, så måske det ville være bedre. Ellers tænker jeg en lille sål kan give lidt mere komfort på det område.

      Slet
  9. Ej, hvor er de smukke - ville elske at gå det gode vejr i møde i dem!

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Kommer også til at spadsere meget rundt i dem, kan jeg godt love :-)

      Slet
  10. Jamen Ulla DOG - hvordan KAN du dog finde på at smide sådan et par skønheder ind her???? Nu kan jeg jo ikke tænke på andet:-) Hold kæft altså, hvor er de smukke.... så passer de jo perfekt til dig:-)
    /Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, sorry!
      Arhmen, de er bare SÅ fine :)

      Slet
  11. I really really love your new shoes!

    SvarSlet
    Svar
    1. Me too! I am wearing them all the time :-)

      Slet
  12. Er du vimmer, der er glimmer. :-) Uh, de er fede. Og nej, sko skal ikke gåes til! Mine fødder har altid brokket sig, så jeg har ikke engang været i høje stilletter (og hvor har jeg dog ærget mig over det!) - men det ville nok heller ikke have set kønt ud, dengang jeg festede på tequila med salt og citron, hvis jeg oven i promillerne kom stavrende som Bambi på glatis. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, nej det er aldrig et pænt syn, hvis en pige ikke kan styre sine stilletter :-))
      Der er godt nok også langt imellem jeg trækker i stilletterne. Har mine wedge sneakers fra Isabel Marant og de er så behagelige samtidig med at de lige ligger 8 cm. til mine kun 166 cm. Bonus! :-)

      Slet
  13. Hvor er de smukke! Desværre er jeg et år for sent på den, og linket virker ikke mere. Hvilket mærke er de?

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.