torsdag den 11. april 2013

H&M rocks!



Jeg er ret nede med H&M's aktuelle drengekollekion. Den person der har designet den må ganske enkelt have et barn som min lille Alfie, der hvis han selv kunne vælge, gik rundt i udklædningstøj dagen lang. Arhmen, hvor genialt er det at lave en krydsning imellem almindelig tøj og kostumer? Er fuldstændig solgt i de tre t-shirts med dertilhørende helte- og pirat accessories i form af aftagelige korte kapper og øjeklap.

Og lidt flere tees til Alfred er det også blevet til.

.....og til Bertram.

Og så en cool cap til hver af drengene. Seriøst, hvor fed er den leo cap lige!!? Og så til 60 kr.



------


I love the current boys collection from H&M. Mixing normal clothes with costumes are just brilliant and I simply adore these little hero tees. And look at those caps. So cool!


13 kommentarer:

  1. Nøj det er en fin kollektion! Jeg har været lidt skuffet over de seneste kollektioner, men nu er det da bare at løbe ned i nærmeste H&M og shoppe amok :-)

    Super fine kasketter, jeg har en meget kasketglad dreng, så det er noget både søn og mor vil nyde at se på. Og så er jeg helt forelsket i t-shirt'en med brystlommen!

    SvarSlet
  2. Jeg er også helt vild med deres nye påfund! De har VIRKELIG oppet sig på drenge fronten.

    SvarSlet
  3. Så fint!! Er vild med bjørne-tshirten.

    SvarSlet
  4. Lækre sager, alt sammen.... Jeg synes egentlig at de for det meste har meget fedt til drengene - men du er altså også en mester i at spotte det HELT rigtige Ulla. For jeg skal da vist også i H&M nu:-)
    Tak for inspiration:-)
    /Malene

    SvarSlet
  5. Jeg er også helt vild med H&M's drenge kollektion lige nu. Jeg vil så gerne have Roling Stones t-shirt'en til min Liam, men de har ikke flere i str 92 i de to H&M butikker tæt på mig :(

    SvarSlet
  6. Tøft!
    Må innom H&M og titte :)

    SvarSlet
  7. Ha ha, jeg troede det var rester fra fastelavn, da jeg var i H&M sidst. Men din forklaring er bedre ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, herhjemme er det fastelavn hver dag :-)

      Slet
    2. Æv, i min H&M har de ikke hørt om de seje superhelte med kappe... Må vist et smut til Århus og kigge :)

      /Anne F.

      Slet
  8. Hvor er det bare super fedt . Er også helt vild med leo kasketten .. :)

    http://hyggetanten.blogspot.dk/

    SvarSlet
  9. Min dreng ville have elsket de superhelte-tees da han var mindre

    SvarSlet
  10. Jeg har godt nok kun piger men de får alligevel lov at rende rundt i bjørne t-shirten og love t-shirten :-) de er bare skønne

    SvarSlet
  11. Du har tilfældigvis ikke stadig piratblusen fra H&M vel?

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.