tirsdag den 23. april 2013

At få lov til at shoppe pigetøj / to get to go shopping for girls clothes

I sidste uge havde jeg besøg af min barndomsveninde og vi hyggede os (som altid) helt vildt meget med god mad, snak og rigeligt med Prosecco.
Min veninde er mor til to smukke piger (og en sej stor teen dreng), og jeg er så heldig at være gudmor til den yngste på 5 år. Selvom de ikke var med denne gang, så fik jeg alligevel æren af at få lov til at hjælpe med at shoppe lidt til dem. Vi var i Zara og gik derfra med ovenstående fine sager. Weee, hvor var det bare fedt at shoppe pigetøj!


------


Last week my childhood friend from Denmark visited, and as always we had such a good time with delicious food, heart to heart talks and lots of Prosecco.
My girlfriend is the mom of two beautiful girls (and one cool teen boy) and the youngest one is my goddaughter. Even though they weren't here this time I was lucky enough to get to go shopping for them.
We went to Zara and purchased all these cute items. Weeee, it is so cool shopping for girlsclothesg!

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting.
    Hilsen Heidi
    www.ehv16.dk

    SvarSlet
  2. Er helt vild med buksedragten!
    Vil du ikke kigge forbi min blog?
    http://anofashion.blogspot.dk/
    Vil blive glad, hvis du blev fastlæser :)

    SvarSlet
  3. hej Ulla
    Det er virkelig nogle fine ting, I fandt. Jeg har selv købt toppen i øverste venstre hjørne til Liv. Det er jo ikke kun mor, der skal se "etnisk" ud ;-)
    Kan godt forstå, du udnytter muligheden for at shoppe pigetøj. Selvom der i dag faktisk er utrolig meget sejt, sødt og smart drengetøj - og de egentlig også kan gå mere og mere i piget tøj. Men alligevel er det noget andet at shoppe til sin lille pige :-)
    kh Tine

    SvarSlet
  4. Lækkert tøj og fin collage. Hvilket program bruger du til at lave collagen?

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.