onsdag den 13. marts 2013

Vintage tapet til salg! / Vintage wallpaper for sale!


Så er en stor del af min enorme tapetsamling sat til salg på min Etsy shop. Der er både blomstrede og fine børnetapeter. De er sat til salg pr. halve meter, og bliver selvfølgelig sendt i ét stykke/rulle, hvis der købes flere enheder.

Portoen på tapetet har været svær at føre ind i det automatiske system på Etsy. Tapeten skal sendes i ruller og kan dermed ikke sendes sammen med andre varer (så som stof), og derfor har jeg været nødt til at opgive, at en halv meter tapet koster det samme at sende uanset om det sendes alene eller sammen med en anden vare. 
Det gør sig naturligvis ikke gældende hvis den anden vare er mere tapet. Kun hvis den anden vare er stof eller andre ting. 
Der kan sendes op til 20 meter (40 enheder) for samme pris som er opgivet for én enhed, så det kan altså godt betale sig at samle sammen og købe det man skal bruge på én gang, da man derved sparer en del i porto.
Håber det giver meneing. Ellers kan jeg forsikre at jeg aldrig tager mere i porto end hvad en ordre rent faktisk koster at sende, så alt der er betalt for meget i forsendelse vil blive returneret med det samme!


------


I just listed a lot of vintage wallpaper in my Etsy shop


3 kommentarer:

  1. sikke en fed tapet samling, jeg er selv ret vild med retro tapeter

    SvarSlet
  2. Ja det er virkelig noget spændende tapet. Jeg vil have dig i tankerne, næste gang jeg skal købe tapet :)

    SvarSlet
  3. Hejsa,

    Jeg har lige bestilt noget af dit skønne, skønne tapet som skal pynte i vores campingvogn. Men hvad skal jeg bruge til at sætte det op?

    Børnetapet skal sættes op på træ (malet krydsfiner tror jeg det er) og det andet skal sættes op på nogle låger - meget glat.

    KH Pernille

    P.S Stor fan af alle dine retro-ting - lækker lækker samling :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.