onsdag den 27. marts 2013

Tusind tak / Thank you


Tusind tusind tak for alle jeres søde kommentarer til mit indlæg igår. Ih, altså hvor blev jeg bare glad for at læse alle de mange dejlige, forstående, rosende og opbakkende kommentarer igennem. Jeg er helt overvældet!! I er bare de bedste læsere!!!

Og jeg vil gerne lige slå fast at jeg stadig sidder meget tungt på størstedelen af min retrostof samling. Er slet slet ikke nået dertil i processen, hvor jeg har lyst til at skille mig af med det hele. De smukke stoffer skal bare bruges på en anden måde.

Og skulle vi så ikke skyde den nye stil-spoke igang med denne pude jeg syede forleden dag. Så sort/hvidt bliver det dog ikke altsammen fremover. Det lover jeg! :-)


------

Thank you so much for all your amazing and kind comments on my blogpost yesterday. I just have the best readers!! Now let's welcome my new style with this cushion I made yesterday. It will not all be this black and white in the future, promise! :-)

14 kommentarer:

  1. Tjahh - Der er bare noget med sort/hvid og grafisk der gør alting meget mindre nuttet... Eller hvordan man så lige skal sige det...

    Det giver noget kant!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige netop, og tror bare jeg trænger til lidt mindre "barn" og lidt mere "voksen" i mit hjem :-)

      Slet
  2. Super flot, er også mere til det grafiske end retro, du er meget velkommen til at se de grafiske puder, som jeg har syet på min blog, hvis du har lyst:-)

    SvarSlet
  3. Heisan
    Fine puter! Så må jeg si at jeg kjenner meg veldig godt igjen i ditt forrige innlegg. Jeg var også alldeles tussete etter retrostoffer osv. men som deg kjenner jeg meg litt mettet. Jeg prøver å tenke ut ting å sy som ikke er så retro som de tjeg før sydde, kikker etter andre typer stoffer i gjenbruksbutikkene osv.
    Vi er jo stadig i endring og utvikling vi mennesker, så det er kanskje ikke så rart at vi i blant synes det er befriende og godt å endre litt stil også.
    Gleder meg til å se hva både du og jeg velger av stoffer og farger framover!
    Glad påske til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlet
  4. jeg elsker sort/hvidt stof og stil ... jeg var ikke så glad for det der retro men vi er jo så forskellige i smag og det kan jeg godt lide så ligner vi ikke alle hinanden :)

    SvarSlet
  5. Kæreste Ulla,

    Det er altid svært når man kommer i en "kasse" man pludselig ikke føler sig hjemme i længere! Og det kan jo ske på mange områder af ens liv! På en blog, er alt hvad man gør jo bare SÅ dokumenteret, at det kan blive svært at vokse ud og videre af det!
    Du var en af de allerførste blogs jeg begyndte at læse, og selvom jeg aldrig har følt mig hjemme i retrostilen, så har jeg ALTID følt mig hjemme på din blog! Du er en vildt god historiefortæller med en udpræget æstetisk sans, og det er netop det jeg godt kan lide ved din blog:-)
    Jeg glæder mig til at se hvad du skal bruge alt det fine stof til:-)

    Kh Ninna

    SvarSlet
  6. Selvom vi har kendt dig som "hende med den fede retro stil" :) så er det ikke svært at se dig ændre din stil! Både i din tøjstil og mange ting, som du viser fra din bolig, har du jo faktisk et stykke tid bevæget dig lidt ud over retro stilen. Men på den fede måde, for på en eller anden måde er du skide god til at mikse det sammen :) Så go for it! Vi herude hænger på endnu og er bare spændt på at se hvad du nu finder på :)
    Total fed pude :) Og hvor har du fået stoffet? Jeg leder efter præcis sådan noget sort/hvid stof men uden held :) Jeg trænger nemlig også til at mikse mine håndbroderede 70'er bambi puder osv, med lidt nyt :)

    SvarSlet
  7. Hej Ulla jeg er også i gang med et stilskift herhjemme, synes jeg trænger til lidt mere ro for øjnene, mit hjem har også været meget præget af retro, ustyrligt mange farver og en masse gammelt lort ;-) det er ikke sådan at jeg smider det hele ud men prøver at dæmpe det lidt ved at få lidt moderne kunst og møbler ind og lidt flere af de samme farver der går igen. Min mand mener dog jeg er ved at blive lidt musegrå og kedelig hvor jeg før var farverig og sprudlende...:-) altså indretningen!!! Så synes det er spændende at følge dig og ser hvad der sker af forandringer hos jer. Er sikker på du forsat vil være en stor inspiration for mange og ikke mindst mig selv.

    SvarSlet
  8. Kære Ulla.

    Læste i går, men nåede ikke at kommentere. Vil bare sige, at du har fuld opbakning herfra. Du skal lade din blog være, hvad du selv er og ikke tænke på, hvad vi andre tænker. Når så det er sagt, så kunne det måske godt tænkes, at jeg går hen og bliver en mere aktiv læser, for retrostilen har jeg ikke helt haft som barn, som så mange andre har. Til gengæld ELSKER jeg det stringente :-)

    SvarSlet
  9. Hej,
    Jeg er gammel læser men ikke så flittig til at kommentere, jeg vil bare lige lade dig vide at jeg aldrig har været på retro trippet men alligevel har jeg læst med her med glæde uden at føle det hele blev retro, jeg tror man ser det man bedst kan li hvis du forstår hvad jeg mener, altså jeg så historier om børn og liv og flotte billeder og grinede højt af hvordan det hele blev beskrevet og lagde ikkeså meget i 70'er paletten så for mig er du ikke retro blogger men bare en ynglings blog, tak.

    SvarSlet
  10. Hei :-) Jeg er av og til innom bloggen din, men det er sjelden jeg kommenterer. Men det betyr ikke at jeg ikke liker det jeg ser:-) Tvert imot, du har en veldig fin og insprierende blogg. Fordi du har din personlige stil, om det er retro eller noe annet, det har ikke noe å si så lenge det er personlig :-) Jeg har selv også fått inn litt andre elementer i hjemmet mitt, og 70-talls retrostoffene har blitt mindre brukt. Men som du også sier, det er vanselig å kvitte seg med stoffsamlingen. Jeg har gitt bort noen stoff til ei retrofrelst venninne da, og fått litt mer luft i stoffhyllene:-) Lykke til videre, og gleder meg til neste gang jeg er innom bloggen din. Hjertelig hilsen Anne Lise

    SvarSlet
  11. Det er en rigtig flot grafik du har fundet der. Det giver lige et flot pift, og en dejlig power i den stramme zig-zag

    SvarSlet
  12. Det må være lidt ligesom hvis man har været med i melodi grand prix.... man er sat i bås ; )
    Men heldigvis er retro jo også tit stramt grafisk, så det må være en helt naturlig forlængelse...

    SvarSlet
  13. Hvor er stoffet købt henne?? Kan simpelthen ikke finde sådan noget stof nogen steder!!
    Fine puder!!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.