onsdag den 6. marts 2013

Instalife


Sorry - er gået lidt i "livet-uden-computer" mode efter min ferie på Borneo. Vi har nu tredje hold gæster siden jeg kom hjem for to uger siden, så sammen med søde unger, solskin og dejlig Hubs, så er det altså det jeg har gået og hygget mig med. Jeg har lidt mere aktiv på Instagram, så billederne ovenfor vidner om at livet stadig leves.

Jeg skal nok prøve at komme tilbage til mit vanlige flow herpå bloggen, men må faktisk indrømme at det har været vildt dejligt at være lidt offline. Savner dog også bloggen og kontakten med mine søde læsere, så det begynder at krible lidt i fingrene.

Jeg er i øvrigt i noget der ligner ekstase over at foråret er kommet til Mainz. De sidste tre dage har vi haft høj sol og 10-13 grader. Min store gule ven deroppe på himlen er langsomt ved at kræve magten tilbage og sender dejlige varme stråler ned på mit ansigt. Jeg har følt mig som en kat i en solstråle. Strakt hals, hilst og vist taknemmelighed ved at være så meget udenfor som muligt.

Please please please bliv her forår!!


------


I am a bit quiet these days. After my trip to Borneo I've sort of moved into a "life-without-computer" mode. Actually, it's kind of nice to be offline and just enjoy all the guests from Denmark we've been having, my sweet kids and my dear hubby. 
........And the spring! Oh, the spring!
I am just bubbling over with joy over the warmth from my big yellow friend up there in the sky. He is slowly getting back his power and I've just been feeling like a cat in a sunbeam these last days, spending as much time as possible outdoors.

Pretty please don't let the cold take over again.



17 kommentarer:

  1. Spændende blog du har. Jeg må altså tage hatten af for dine flotte billeder. Har du dig et super kamera eller er du en haj til at redigere?

    Jeg har ladet mig inspirere af dit layout, du kan noget der.

    camille MILK

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for dine søde ord! Dejligt at kunne inspirere.
      Jeg har en godt kamera og har været ivrig amatørfotograf siden jeg var 19-20 år :-)

      Slet
  2. Hej Ulla

    Sikke søde moccasiner - hvad koster de når der kommer told på? Hvordan er de ift. de andre moccasiner du tidligere har vist her på bloggen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan se mokkasinerne og priserne her:
      http://shop.freshly-picked.com/collections/moccasins

      Jeg er ikke lige inde i de danske toldregler :-)

      I forhold til mokkasinerne fra Minnetonka så er disse meget mere hjemmesko agtige. Blødere og uden gummisål.

      Slet
  3. Hej Ulla
    Hvem har lavet tørklædet og hvor har du købt det????
    KH
    Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Malene.
      Tørklædet er fra By Malene Birger :-)
      Kh Ulla.

      Slet
  4. Stemmer I - giv os nu noget FORÅR.... - Har set i vejrudsigten, at der kommer sne i weekenden - Det er da lige til at tude over, når nu de små fine forårsløg ellers er ved at pible op af jorden.
    Kh Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Har desværre også lige set at temperaturerne dykker til 2-3 grader igen i næste uge her. Øv! Men så er det med at nyde det gode vejr vi har lige nu ENDNU mere (siger hun og sidder foran skærmen :-)).

      Slet
  5. Vi savner dig her på bloggen - så dejligt, at det kribler i dine fingre. Vi vil have mer :o) KH Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, det var sødt sagt! En rigtig god motivationsfaktor for mig :-)

      Slet
  6. Har I selv komponeret "perle-jorden" ? Hvis man kan købe den er jeg meget interesseret i hvor jeg kan få fingerne i den.

    SvarSlet
  7. Dejlige billeder, er jo stadigt ikke hoppet på insta så tak for billederne! De der HAMA verdenskort er super seje! Håber I nyder foråret :-)

    SvarSlet
  8. Åh, men nyd du bare det der virkelige liv :)

    SvarSlet
  9. Hej Ulla..
    Jeg ønsker hverken at være storker aktig eller påtrængende , var bare i tvivl om min mail aldrig nået frem.. Har tre portrætter af dine drenge liggende og ville bare høre om du havde modtaget min mail. Kh stella

    SvarSlet
    Svar
    1. Har slet ikke set nogen mail fra dig. Leder lige.... :-)

      Slet
    2. Så fandt jeg den, og har netop sendt en mail retur :-)

      Slet
  10. Fine billeder!! Hvilket program bruger du til collagen!? I mit collageprogram, kan man højst have ni billeder med... ville gerne lave en med flere billeder...
    Knus til dig;o)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.