tirsdag den 12. marts 2013

Forårsfavoritter / Spring favorites


Hvor er det bare et totalt antiklimaks at sidde og kigge ud på snevejr når man lige i sidste uge følte forårets 16-17 grader og varme solstråler på egen krop. På de der dage i marts hvor solen kigger frem og varmen får een til at hente havemøbler og parasol frem fra gemmerne - på de dage, der tror man at det hele vender, og så BANG! Snydt - det gjorde det bare ikke alligevel. Vinteren har ikke helt givet slip, men det skal dælme ikke afholde mig fra at drømme om sol, varme, bare tæer og lette sommerklæder.

Jeg drømmer om ovenstående ting og et par af de fine sager har faktisk allerede fundet vej til min garderobe. Jeg er slet ikke færdig med dyreprint og er stadig en sucker for alt med lidt shine og glam, og min nye store kærlighed er fine tribal mønstre og alt med lidt etnisk touch.

1. Bikini fra Mara Hoffman // 2. Leo sandaler fra Zara // 3. Jakke fra Irò // 4. Smuk smuk (og meget dyr) silketop fra Altuzarra // 5. Zebra tee fra By Malene Birger // 6. Halskæde fra Zara // 7. Guld ballerinaer fra Lanvin // 8. Grafisk mønstrede sweatpants fra Tusnelda Bloch // 9. Tørklæde med palmeprint fra Ganni // 10. Fin silkebluse fra Margit Brandt // 11. Taske med etnisk mønster fra Zara // 12. Leo solbriller fra Selected Femme // 13. T-shirt med både leo og nittedetaljer fra Vero Moda // 14. Bouclé blazer med guldtråd og fine detaljer fra By Malene Birger // 15. T-shirt med indianermotiv fra Zoe Karssen // 16. Sort/hvide leopard loafers fra Zara // 17. Buksedragt fra Ganni.


------


Just as I thought the season was changing and the spring would finally take over, I woke up to snow today. A bit of a moodkiller, but that doesn't stop me from dreaming of summer, sunshine, bare feet and new and lighter stuff for my wardrobe. 
I am still loving the animal prints and shiny items that bring a little bling and glam to my life. My new love is the tribal prints and everything with an ethnic touch to it.

6 kommentarer:

  1. lækker collage... jeg tror, jeg er mere over i den afslappede-rockede afdeling blandet med indi-stilen. Jeg glæder mig sååå meget til foråret- barnevognen skal trille og solbrillerne luftes for vildt.
    du har fuldstændig ret- så troede man lige, foråret var på vej- hele haven er fyldt med forårstegn- og BOW sne, frost og indelukkelse....øv altså.
    har I fået mere svar på fremtiden???
    Knus Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh, ikke rigtigt. Vi venter i spænding og håber snart tingene falder på plads....
      Jeg er også meget til afslappet tøj, men prøver på at blive lidt mere feminin og voksen :-)

      Slet
  2. feminin og voksen...uhhh den problematik kender jeg godt... jeg er bare mere til baggybukser, stramme cowboybukser med undertrøjer osv fremfor nederdele (de lange nederdele elsker jeg dog, desværre ikke manden), klip-klapper og solbriller. nu skal håret bare vokse sig langt igen efter en korthåret periode...arrggg hvorfor skal man dog prøve det- det tager jo evigheder at blive langt igen...
    øv med afklaringen. krydser fingre, bryster for, at der snart er noget nyt...:)

    SvarSlet
  3. I formiddag var himlen blå, nu er den grå og med sne på... Hmm ja, jeg troede også det var forår??
    Smukke ting du drømmer om... Jeg kunne da let se mig selv i en eller flere af de fine, fine ting...
    Jeg har faktisk de skønne loafers til salg, da jeg har købt dem for store...
    Det er en str. 41, men ved ikke om det er din str.
    Der er billeder af dem på min blog :-)
    Karina

    SvarSlet
  4. Lækre sager!

    Nummer 17 og 8 skal jeg klart se nærmere på!

    SvarSlet
  5. Dejlig forårsinspiration... Er selv vild med zebrastriber, bl.a. også zebra sweatpants fra Zoe Karssen. Indianeren er også ret sej !!! God dag..
    Kh Maria

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.