torsdag den 21. marts 2013

Følg mig med Bloglovin' / Follow me with Bloglovin'



Hvis du indtil nu har fulgt min blog via Google Reader, så er det nu du skal hoppe over på Bloglovin' og følge mig der i stedet. Google reader lukker nemlig pr. 1/7, men bare rolig. Bloglovin' er meget bedre og super nemt at have med at gøre :-)

Knappen til at følge mig på Bloglovin' har siddet ude i min sidebar i årevis, men det er nu du skal trykke på den, hvis du fortsat vil læse med hos mig.

Eller du kan klikke lige her:


Follow on Bloglovin

------

As Google Reader is closing down by 1st of July, you can no longer follow me there. Instead you can very easily follow me on Bloglovin'

Just click on the icon above :-)

1 kommentar:

  1. Følger der allerede der:) Pop over og følg mig:) Go' weekend.

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.