mandag den 25. marts 2013

Etsy favoritter / Etsy favorites


Etsy er og bliver et vidunderligt sted for fine håndlavede sager og materialer. Ofte suser jeg rundt derinde for inspirationen alene og andre gange bliver siden genstand for min shoppelyst. Her ovenfor er  nogle af mine favoritter og noget af det har allerede fundet vej hjem til mig.

1. Jersey halskæde fra Thief and Bandit. Elsker både puder, smykker og maxikjoler fra denne shop.
2. Akvarel med fjermotiv fra Snoogs & Wilde.
3. Guldpuder i hør fra Sukan, hvor du også kan finde rigtig mange andre skønne puder.
4. Papsugerør fra Back to Zero.
5. Hvid Mott lampe i størrelse XL fra Studio Snowpuppe. Skal hænge i vores stue.
6. Labert geometrisk tapet fra Patternlike.
7. Fint økologisk grafisk stof fra Pins and Needles.
8. Hårbånd fra Three Bird Nest. Der bor jo en lille hippie inde i mig.
9. Yndlings leggings fra Thief and Bandit Kids.


------


I just love Etsy! So many great materials and handcrafted items in one place. Here are some of my favorites.


6 kommentarer:

  1. jeg var også INSTANT forelsket i det tapet fra Junette! - Etsy er et herligt sted:-)
    jeg bruger mere tid på at kigge rundt, end jeg gør på min egen shop..

    SvarSlet
    Svar
    1. Arhmen, man kan købe sig fattig derinde :-)

      Slet
  2. Hvor er det nogle fine ting og meget spændende mønstre. er vild med, at det er lidt indianer agtigt

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er helt vildt inspireret af etniske mønstre lige for tiden :-)

      Slet
  3. Sikke nogle lækre fund Ulla! Jeg vil også være hippie til sommer:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Eeej, du har altså også bare totalt håret til at kunne bære sådan et hårbånd!! :-)

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.