søndag den 31. marts 2013

13/52



"A portrait of my children, once a week, every week, in 2013"


Birdie: Sæbebobler er bare altid et hit!! Og når man så tilføjer Luke Skywalker.....

Alfie: Always be yourself. Unless you can be Batman, then always be Batman.

Rasmus: Påskeægsjagt i haven efter at Påskeharen havde været på besøg.


______



Birdie: Soap bubbles are always fun!! And when you add Luke Skywalker to that.....   

Alfie: Always be yourself. Unless you can be Batman, then always be Batman.

Rasmus: Easter egg hunt in the garden after the Easter bunny came to visit.

10 kommentarer:

  1. Elsker Alfie´s små hugtænder gemt bag masken :)

    SvarSlet
  2. Smukke billeder, er helt vild med det med sæbeboblerne.
    God påske til jer.

    SvarSlet
  3. Sæbebobler er bare det bedste og selv som voksen er det noget af det smukkeste jeg ved ;O)

    Fantastiske billeder - dejligt med noget smukt ;O)

    Betina

    SvarSlet
  4. Love that bubble photo!! Absolutely beautiful. :)

    SvarSlet
  5. Jeg er netop blevet opdateret efter ferie og kan se, at du er blevet træt af retro ;-) Jeg vil bare, som så mange andre, sige pyt - jeg vil følge med herinde, retro eller ej. Jeg elsker din blog, dine billeder og din måde at vise jeres liv frem på. Det minder mig om, at tage billeder af mine piger og vores liv og ikke mindst være glad for, hvad jeg har. Jeg døjer med jævnlige depressive perioder, og da hjælper det faktisk lidt at komme på besøg herinde. Tusind tak for din blog, bliv endelig ved!
    Kram!

    SvarSlet
  6. Love that first one! Wow. Zanni x

    SvarSlet
  7. what beautiful shots!! in particular that first bubble one. just beautiful!

    SvarSlet
  8. Gorgeous children.
    I'm so glad I found your blog. I'm also doing Jodi's 52 Project and loving it!
    Katrina x
    www.capturingmomentss.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Dejlige billeder endnu en gang :)

    SvarSlet
  10. Fabulous shots, as always. I love your perspective. x

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.