tirsdag den 19. februar 2013

Smoothie med grønkål


Denne smoothie må ikke dømmes på sin farve, for selvom den ser lidt grumset ud, så smager den vidunderligt og er fyldt med gode fedtstoffer, c-vitamin og verdens sundeste kål.

Til et stort glas skal bruges:
1 dl. vand
1,5 dl. frosne jordbær
1,5 dl. grønkål
1 skrællet appelsin
En halv banan
1 spsk. kokosolie

Start med at blende grønkål og vand til grønkålen er helt fintdelt. Tilsæt herefter resten af ingredienser og blend til en ensartet smoothie.

------

Smoothie with kale. Don't judge it by it's looks. It tastes wonderful!







Jeg er på ferie. 
Dette er et planlagt indlæg og er automatisk udgivet. 
Jeg svarer tilbage på kommentarer, når jeg er hjemme 21/2.


2 kommentarer:

  1. Ej - altså lækker ser den ikke ud.

    Til gengæld er de første billeder FANTASTISKE. Og i virkeligheden kan jeg godt forestille mig den er go'... og sund.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja man skal kigge mest på ingredienserne INDEN de ryger i blenderen :-)

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.