fredag den 8. februar 2013

Hvorfor sker det her altid?


Når man lige har gået i en hel måned og glædet sig til at det Normann Block Table man har bestilt skulle komme, så er det edderbroderemig og på godt jysk mega træls, når det viser sig at der mangler noget!?!
Hmfr! Nu har jeg skrevet til dem og håber på snart at modtage et bordben med gevind, så jeg kan få det fine serveringsbord sat op ude i køkkenet.

------

Why does this always happen when you have waited 4 weeks to receive a new piece of furniture?

7 kommentarer:

  1. Øv det var da også rigtig træls! Forhåbentlig sender de hurtigt et nyt afsted til dig : )

    SvarSlet
  2. Den mest tåbelige naturlov! Jeg har heller ikke gode erfaringer - sidst var det 6 smadrede Eames stole... Det gode oplevelse blev til ondt i maven og ærgelse og tovtrækkeri med butikken. Jeg håber, du får et nyt bordben lige med det vums, og vi glæder os til billeder på bloggen af det nye bord i aktion. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi havde også store problemer da vi efter 7 måneders leveringstid modtog drengenes køjeseng. Nej, hvor var der meget bøvl. Både med manglende skruer og defekte dele. Puh!
      Derfor var det nærmest også med rystende hænder jeg pakkede kassen med bordet her ud, og fik bare den der "ja, selvfølgelig" følelse, da jeg opdagede det med gevindet. Suk!
      Skal nok vise det frem når jeg får et nyt bordben. Måske endda før, for lige nu står det på tre ben og en papæske som fjerde ben, og det er en fin midlertidig løsning :-)

      Slet
  3. Øv! Men det bord er SÅ flot, godt køb!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig bare SÅ fint! Det er allerede kommet op ude i køkkenet. Har brugt en papæske som fjerde ben indtil det nye bordben kommer :-)

      Slet
  4. Øv Ulla, det er så ærgerligt -og meget typisk. Men løsningen med papæske som 4. ben ender med at skabe trend tror jeg :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.