lørdag den 23. februar 2013

Home sweet home


Hjemme igen efter en fantastisk rejse. Ja, det er faktisk et par dage siden jeg kom hjem, men efter sådan ni dage væk hjemmefra, så er det altså ungerne og manden der får min tid og ikke computeren.
Jeg kom hjem torsdag morgen tidligt og både torsdag og fredag var Alfie og Birdie hjemme fra vuggestue og børnehave, og vi har hygget os stort og vejet op for det store savn.

Nu vil jeg lige holde weekenden med inden jeg fortæller om min rejse og for alvor overdænger jer med massevis af billeder fra skønne skønne Borneo. Her dog et lille preview. God weekend!

------

Home again after an amazing trip to Borneo. Actually I've been home a couple of days now but after nine days without my family, they get my attention and not the computer. 
After the weekend I will post a lot of pictures and tell you all about lovely Borneo.


30 kommentarer:

  1. Velkommen hjem! Kan godt forstå du helliger dig familien lidt nu, det er helt naturligt. :-)

    Glæder mig til at se billeder og høre mere om turen - det må ha været det vildeste eventyr! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var sådan en fed tur!! Nu har jeg snart fået tanket op herhjemme, så må hellere få sorteret lidt i alle billederne, og få lavet nogle indlæg :-)

      Slet
  2. Det ser skønt ud - er helt vild med det billede med damen og bananerne :) Man skal aldrig gå ned på rød læbestift

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun var så skøn! The banana woman, som vi døbte hende :-)

      Slet
  3. Du må snart afsted igen, Ulla. Din blog er jo überaktiv, imens du er væk ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Arhmen, det er helt vildt! Og se lige hvor dødt der har været herinde nu hvor jeg er hjemme igen :-)

      Slet
  4. Svar
    1. Det var det bestemt også!

      Slet
  5. Fantastiske billeder. Vil glæde mig til flere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du roligt gøre. Skal nok snart tage mig sammen og få lavet et par billedtunge indlæg :-)

      Slet

  6. Velkommen hjem. Smukke billeder ;-)

    SvarSlet
  7. God prioritering at se mand og børn før computeren ;)

    Jeg glæder mig til at se billeder - de her er i hvert fald fine og eksotiske :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg også var en ret god prioritering :-)

      Slet
  8. Welcome home! Glad to hear you had an amazing time. So looking forward to seeing more beautiful photos from your trip. Enjoy your downtime with the family :-) Belinda x

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks, Belinda! It was so amazing and I will soon show lota of photos :-)

      Slet
  9. Velkommen hjem - flotte billeder og fine auto-indlæg mens du var væk :-)

    SvarSlet
  10. Velkommen hjem :D
    Sikke nogle fantastiske billeder : D

    SvarSlet
  11. Jeg glæder mig til flere billeder - det ser helt eventyrligt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også. Meget meget smuk ø!

      Slet
  12. Det ser fantastisk og eventyrligt ud.

    Det må have været en kæmpe oplevelse :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det virkelig også!!

      Slet
  13. Det ser da lige skønt ud! Glæder mig til at se og høre mere!
    Velkommen hjem : )

    SvarSlet
  14. Hold da op, hvor er det nogle fantastiske billeder! Hvilket kamera bruger du?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger et Nikon D80 og har fire super gode objektiver dertil :-)

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.